snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 hey. noen som har erfaring me ikea madrass og isåfall hvilken? tenkte å kjøpe imorgen så trenger litt tips...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Har to ikea madrasser i dobbeltsenga som jeg kjøpte for 6-7 år siden og de er like gode enda, men overmadrassen er bytta ut en gang. Og den regner jeg med å bytte om noen år igjen.Husker ikke hva den madrassen heter heller, desverre (og gidder ikke gå å sjekke)
(Muskat) Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Til voksen eller barn? vi kjøpte til dobbeltsenga vår i fjor. Noen som kom ut best i test på TV2 hjelper deg. Polyetermadrasser, tror jeg. Helt greie, men savner springfjærmadrass jeg da! Noen med erfaring barnemadrass? Type 80x160
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 hvis du tenker på madrass til babysengen er de en helt annen størrelse enn standard babysenger. de passer kun til deres egne senger.
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2006 tenkte på barnesenga ja.... har kjøpt den på ikea.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Er senga kjøpt på Ikea passer nok madrassen også. Sønnen vår har også ikea seng m/madrass (vokseseng) og han sover da godt. Den voirker veldig bra den også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå