Gå til innhold

Hei alle sammen

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Har vært borte fra internett en stund, for det som skjedde på dib såret meg virkelig...

Senest i dag har det blitt påstått at jeg bare har funnet opp hele historien min!!! Unnskyld meg, men hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det????!! Nei, det gjør virkelig vondt at noen kan tro slikt om meg, jeg har ikke vært annet enn ærlig her!! Har valgt å dele historien min med dere for de fleste av dere har vært en stor støtte for meg, men nå er det tydeligvis noen som bare vil meg vondt og DET hjelper meg ikke i det hele tatt.

Hvis noen synes at bildene var skurrete så er det gjort bevisst akkurat fordi jeg ikke vil legge ut nærbilder av datteren min slik at syke mennesker (som det tydeligvis er mange av her) skulle få se henne. Men jeg la da ut klare bilder også, men nei...da har hun visst down syndrom da. DETTE SÅRER MEG!! Kanskje ikke datteren min er den vakreste (sett i forhold til alle de "modellbarna" som finnes), men så har ikke de vært igjennom det samme som henne heller!!!!!!!! derfor kviet jeg meg enda mer for å legge ut bilder! og selv om jeg synes at et barn kanskje ikke er så vakkert så går ikke jeg ut som anonym på en nettside og slenger dritt om det barnet!!

Så nå har jeg lagt ned siden, og hvis jeg lager en på nytt så skal kun familie og nære venner få se!

sånn får det bare bli rett og slett, enda jeg synes det er litt dårlig gjort mot de som har støttet oss hele veien og som ville se bilder av nora.

Har også gått over til å bruke min og kjærestens felles msn, og har lagt til de få menneskene jeg virkelig stoler på, men hvis jeg har hatt deg der før og du ikke er lagt til den nye så kan du godt skrive mailen din under =) så kanskje jeg legger deg til (hvis jeg tør :-P)

Håper alt er bra med dere snillingene her (dib har jeg gitt helt opp!)

mange klemmer fra Helene og Nora Sofie

Fortsetter under...

Hei 87_jenta,Nora Sofie<3 og spire :)

Håper at du lar være å tenke på det som ble sagt på dib for alt det var så dumt!

Jeg har lest historien din og fulgt opp på alt du har skrevet og synes det er så spennende å lese om Nora sofie og spira di:)

Krysser fingrer og tær for at disse anonyme frekkingene fra dib holder seg laaangt unna nå:)

Klemmer

hei

huff, jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd, men dette høres jo helt forferdelig ut! hvordan kan folk si og gjøre noe sånt? har ikke sett bildene av lille nora sofie, men jeg er sikker på at hun er kjempevakker! har fulgt litt med på hvordan det har gått med den lille jenta di, og syns det er rørende hvordan hun har kjempet seg fram! du har virkelig grunn til å være stolt av henne!

du får bare holde deg unna sidene med disse menneskene... helt umenneskelig å si sånt om andres barn! blir så overgitt over sånne folk..

ønsker deg og dine lykke til videre! :)

"det er bare ett vakkert barn her i verden, og hver eneste mor har det"

heihei.

Var inne å så på DIB etter noen innlegg på BIM om deg og at du ikke skulle bry deg om dem.

Ble jo litt nysjerrig, men det jeg fant var jo bare helt vilt. Hvis de skal si slike ting om deg må de jo klare å stå for det! Håper anonymknappen forsvinner fra DIB også. Jeg vil iallefall gi deg min støtte å si at du høres ut som en fornuftig jente, som har tenkt godt gjennom alt sammen. (med å la Nora Sofie begynne senere på skolen osv) Men hun må ha vært utrolig liten ved fødselen?

Lykke til med begge barna dine, jeg er på din side iallefall:)

Annonse

Hei du! Jeg har ikke fulgt deg så lenge, men fulgte litt medpå deg og lille Nora inne på ung mor-dib, og det er synd at det finnes så ondskapsfulle mennesker der inne..

Vet ikke om du har fått det med deg, men nå har vi fått fjernet anonym knappen på ung mor, så håper du ønsker å ta turen inn til oss igjen... Vil gjerne høre mer om Nora og den lille spiren..

Jeg er ikke ofte her inne på BIM.

Jeg tror deg iallefall, og støtter deg fullt ut!

Klem fra Henriette og Emma.

Grusomt hva enkelte mennesker kan få seg til å si...

Men jeg håper du vet at du har betydelig mye mer støtte fra folk her inne enn det du har motgang.. Forstår at slike komentarer må være sårende, men jeg kan ikke forstå at de menneskene som sier slik kan være noe annet en forstyrret... Nora er en nydelig liten jente og de har inget reelt grunnlag for å si det de gjør...

Stor klem fra

leste innlegget ditt på dib,syns det er helt skjokkerende at det er mulig å si slike ting til en annen person.og det er jo kjempe dumt at det må bli slik at en må legge ned eller sette passord på egne hjemmesider.kjempe dumt for familie og venner som er langt borte,og liker å følge med på sidene,og for oss andre på blant annet bim,som koser oss med å følge hverandre her inne.

Som jeg har sagt til deg tidligere,rundt omkring da lille nora kom til,jeg er faktisk stolt av deg.syns dere virker som noen utrolig sterke personer.og enda kjenner ikke jeg deg annet enn fra bim og etter å ha fulgt med på hjemmesiden.Være stolt av deg selv og ta vare på dine-De er de virkelig viktige.og unngå å les slike tåplige innlegg.usæriøse og i bunn og grunn ubetydlige.

lykke til videre også må vi få høre mer om "bøllefrøet" ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...