Gå til innhold

Noen andre som er i kjempe form?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er nå inni 8 svangerskaps uke. Og er i kjempe form! Merket litt til hodepine og trøtthet i helgen, men det kan skyldes at jeg har hatt jobbehelg. Men ellers er jeg i fin form. ikke kvalm eller noe. med mine 2 andre va jeg da kvalm, så jeg går likosm å venter,men har ikke kommet enda. Håper jeg slipper. Andre som har det så herligt som meg?

Hvor sent kan kvalmen komme? eller kan jeg være forbi den magiske kvalmegrensen?

Må jo legge til jeg måtte ta en ny test i sist uke for å bekrefte svangerskapet for dette er jo helt fantastisk! Eneste jeg merker er at tårene sitter litt løsere enn ellers......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det akkurat som deg. med mine to første var jeg veldig kvalm og hadde hodepine. denne gangen merker jeg nesten ikke at jeg er gravid. har bare vært veldig trøtt og veldig sulten, men nå er jeg i uke 12 så det har også begynt å avta. når jeg var hos legen i uke 8, sa han at hvis kvalmen ikke hadde kommet da, trodde han ikke at den ville komme. men det er sikkert individuelt. det er kjempe flott at du er i så god form

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt trett og litt kvalm noen ganger men ellers helt fin, men blir så bekymret for at noe er galt. er i 8. uke og trener som før. I uke 5 og 6 følte jeg meg litt dårlig form, fort sliten etc, men ikke nå lengre. Første gang jeg er gravid og går fra å være kjempe glad for at det går så bra til å overbevise meg selv om at det er noe galt siden jeg er i så bra form, blir så redd for at noe er galt at jeg til tider driver meg selv litt til vanvidd...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt da håper jeg på at kvalmen forblir borte vekk!

Tenker jo litt på om det kan være e jente på vei siden det er så anderledes enn de 2 forrige.(har 2 gutter.)Hva tenker du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok for det er så mye snakk om det å være kvalm, trøtt og hodepine osv at vi tror nesten det må være noe galt når vi er så friske og raske. Tror bare vi skal være glad og lykkelig over det:-) Kjenner jo at kroppen jobber med noe, ømme bryster( de har jo blitt en fin str- bare så synd de krympe til mindre en de var:-( ) , kjenner livmora vokser , kroppen forandres! Men så heldige vi er da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har det ikke så herlig som deg....... :/ Hehe....

Kvalm hver dag, hadde med glans vunnet sove marathon......

Bra jeg har humor, ellers hadde det gått ille!! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...