Maja☆ Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Ble så forferdelig forkjøla i går kveld. Har utrolig vondt i nesa, akkurat som om den sprenger bort. Veldig tung i hode. Hadde dere kontaktet legen nå som dere er i sluttfasen av graviditeten eller hadde dere bare ventet en uke for å se om det gir seg? Tenker på at det kanskje kan være bihulebetenelse. Har 5 uker igjen til termin nå.
Maisie Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Er det lenge til du skal på kontroll da?
lizjenta Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 sliter me de samme selv og har bare 3 uker igjen til termin.samboeren har hatt halsbettenelse nettopp og nå er jeg og begynt og slite me halsen. skal endleig til legen neste uke for kontroll så får høre hva hun sier da....livredd for å havne inn på føden sånn så jeg er nå...
Sunshine:0) Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jeg var også kjempe forskjøla for ca 4 uker siden er 40 uker nå! Jeg kontaktet legen som sa at det ikke er farlig bebyen blir bare litt forskjøla sammen med deg...... å hvis jeg følte jeg hadde feber så kunne jeg ta en paracet.
Maja☆ Skrevet 26. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2006 Skjønner deg veldig godt. Er ikke noe drømmesituasjon dette nei. Nyser i ett sett og er så heldig at det kommer en skvett i buksa de fleste gangene. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har måtte bytte truse i dag. Bare drømmer om å slippe dette helvete i morgen også.
Gjest leelu23 *1dag over* Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Jeg ble skikkelig forkjøla igår kveld og inatt og jeg hadde termin igår!! ER DET MULIG?? ikke vært syk på ett år men på termindato - nei da slår vi til med feber, sviende øyne, nysing, hosting og andre godsaker!! grøss- kroppen går jo ikke i fødsel før den er frisk..
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 leelu23 kan godt hende at dette er med på å få i gang fødselen. Gjorde det på meg når jeg fikk hu yngste jenta mi for snart 8 år siden var skikkelig dårlig,hadde bronkitt og tempen var 39,9 når jeg kom inn å skulle føde. Så lykke til skjer nok no snart hos deg da tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå