Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 på en ting jeg.. Er det bare jeg som tar opp baby fra vogna når man er ute på trille tur,hvis baby blir lei og begynner å sutre? Når jeg er på trilletur tar jeg han ofte opp hvis vi har trilla lenge hvis han ikke sover da... Og begynner han å sutre ja da tar jeg han hvertfall opp! Når jeg er på trilletur eller på et kjøpesenter. så ser jeg mange som triller, men ingen som bærer på babyen om den gråter.. Nå veit ikke jeg grunnen til det daså for alt jeg veit kan det hende baby ikke vil nnoe annet akkurat da.. Men er det bare jeg som tar opp baby fra vogna på tur?
børdi Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 nei tar også opp om det blir for ille, men nå er min 6 mnd og kan sitte litt oppreist også da...... MEn byttet faktisk til sportsvognen tidlig fordi han sutret sånn når vi trillet, og det ble bedre med EN gang, for sportsvognen er lavere og han fikk større oversikt når han lå der enn i dypvognen. For da kunne han ligge bittelitt skrå
april 06;) + mai 09* Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 helt enig meg deg, synes også en skal det! Vi har og gjort det, unntaket er når han var mindre og holdt på å sovne, da sutret han ofte to minutter før han sovnet. Kunne jeg gjort det om igjen hadde jeg tatt han ut og bysset han i søvn heller, men gjort er gjort, og lite å gjøre med det nå......
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Gutten min kan ligge å sutre i vogna før han skal sove. Kan kanksje være noe av årsaken til at du har lagt merke til at babyer griner i vogna. Veldig mange babyer griner litt før de sovner. Men skal han ikke sove og er utilpass så tar jeg han selvfølgelig opp, enten i armene eller i bæresele. Er det skikkelig skrik selv om han egentlig skal sove så tar jeg selvfølgelig også gutten min opp:-)
-carina- Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jepp, jeg tar også gutten min opp fra vogna om han sutrer. Eller dersom han blir liggende lenge, så får han også komme opp på armen og titte rundt seg en liten stund. Problemet nå er jo at det har begynt å blitt kaldt. De første månedene kledde jeg så godt på gutten at jeg kunne ta ham opp av vogna og bære ham på armen. Men bruker nå voksi-pose, så det er ikke alltid at gutten har nok klær på til å komme opp av posen dersom vi er utendørs... Så det hender at han gråter på vei hjem fra kjøpesenteret (fem minutters gange). Så da kan det jo selvfølgelig være meg du har sett. (Klarer ikke å ta ham opp og bære ham i Voksi-posen samtidig som jeg triller vogna). Men da ser du meg omtrent i fullt firsprang hjem, da... )
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 nå er han så stor at han kan sitte og er meog dermed er det ikke noe problem lenger.Men når han var mindre HATET han virkelig å ligge i vogna! Noen ganger hadde jeg ikke noen annen mulighet enn å la han ligge litt,men passet på å kose/ta han opp med jevne mellomrom.Var nesten 5 kg ved fødsel så ikke bare å bære han hele tiden heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå