Gå til innhold

Hva sier jeg til ei venninne...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...som har en gutt fra før av som hun ikke har kontroll på (faren bidrar lite), men som sier hun har lyst på en til? Jeg synes dette lukter "Nanny-hjelpen" lang vei, men kan jeg si det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en venninne som ville planlegge et barn til etter å allerede ha 2 og økonomi som ikke dekket en voksen person engang. Jeg spurte om det var lurt økonomisk sett, hun svarte hun fikk barnebidrag for den første ungen så det skulle nå gå. Jeg tenkte hjelp,men mer kunne jeg ikke gjøre, og hun har klart seg( akkurat ikke mer) Det har også vært problemer med eldste barnet( utagering- barnepsyk har vært innblandet osv)

Det jeg mener er at er vi gode nok venninner skal vi kune si det vi mener, og tåle va den andre mener. Vi tar egne avgjørelser, men vi må også kunne lytte på gode råd.

Jeg ville luftet det vist dere er så gode venninner at det faller naturlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går jo ann å hinte.

jeg er egentlig av den oppfatningen at man er en dårligere venn hvis man ikke klarer å gi/ motta konstruktiv kritikk jeg da.

det er kanskje et sårt tema, men hvis hun ikke er beviss på det selv, er det på tide at hun blir det.

iallefall hvis hun hra lyst på en til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...