Expat Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 hipp hurra... Det har vært en lang helg.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 HEhe Gruer meg til vi er der Hun er sta nok fra før;) Hvor gammel er din?
Expat Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2006 Nesten 20mnd. Parallellbarnet vårt (hun har en "filletvilling") øver på å gråte troverdig forran speilet... Å, vi får et par harde måneder alle sammen...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 HAHAHAHA Skulle jeg likt å sett Lykke til
Gjest Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Velkommen i klubben. Vår sønn på 21 mnd. ser også i speilet om det ser ille nok ut. Når jeg vaska gulvet en dag, satte han seg ned og gråt og protesterte for et eller annet. Da jeg ignorerte ham (han satt opprinnelig ved siden av meg), flyttet han seg så han satt rett foran meg og viste det fortvilte ansiktet. Jeg måtte holde meg for ikke å le. Det var så innmari åpenbart at han ville at jeg skulle se at han "liksom" hadde det ille.
Aga:-) Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Vi ble med i klubben for en måneds tid siden, vi også.. Jeg velger å ta det med godt humør, vet jo at dette er et ledd i en sunn utvikling og at e går over (vi har brynt oss på tre fra før..). De er jo litt søte også, når de hyler og skriker for ørsmå bagateller. Tror det viktigste er å telle til 10 mange ganger, og smøre seg med tålmodighet, lytte til dere s tanker og behov (hvor irrasjonelle de enn måtte være) og avlede så godt det lar seg gjøre.
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Velkommen i klubben! Syns det er helt fantastisk at han kan bli såååå sint for den minste ting... Greit å ta på en strømpe, men den neste skal IKKKKKE på!!!! Merker det aller mest når han skal kle på seg, sette seg i bilen og sånn. Da hyler han og blir helt gelé, umulig å få han til å gjøre noe. Funker relativt greit med avledning ennå, men regner med det blir verre etterhvert. Han er 22 mnd forresten.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Samme her også!Skal IKKE ha lue på og hvertfall ikke den lua jeg finner frem!! Prøver å sette han i vogna,men nei det skal han ikke helt til jeg tar han opp igjen!DA skal han sitte i vogna. Det er tydeligvis at for tiden betyr JA NEI og NEI JA! Han er 22 mnd.
halloween-termin :) Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Måtte le da jeg leste innleggene - deilig å høre at den har kommet hos flere... Min på 20 mnd har også begynt. - og apropos - har dere sett denne filmsnutten? Synes den illustrerer situasjonene dere beskrev så bra..
nepomuk Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Hehehe... Den var utrolig festlig! :-) Begynner å se tendensene her også allerede. Hun er 18 mnd og har blitt veldig flink til "liksom-gråting" for å få oppmerksomhet. Jaja, det er vel bare å være tålmodig en stund fremover...
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Jeg svarte her oppe om at min også er trassig... Her er et lite apropos. Husker jeg leste alle guidingene av Jesper Juul i bladet Mamma, desverre guider han ikke mer... Der var det et barn som jeg tror var ca 3 år, og han sa nei til alt. Der påpekte Jesper Juul at barn ofte sier nei først bare for å bestemme over seg selv eller av gammel vane, MEN man må gi de muligheten til å ombestemme seg. Nå var jo denne gutten i bladet eldre enn våre barn, men det er greit å være litt obs på dette føler jeg.
OsloMor Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Ikke bare hos oss altså, her i kombinasjonen ny lillesøster på tre mnd.og frambrudd av hjørnetenner. Ikke bare, bare å være nesten to år og skal øve seg til verden:-)
Gjest Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 Det er en trøst å vite at vi er flere, ja. Den var illustrerende den videoen med "fakeren" En reklamesnutt som illustrer temperamentet til vår lille knott (huff, får nesten dårlig samvittighet, for det er en reklame for å bruke kondomer, he, he..) http://www.youtube.com/watch?v=A08zkRwN-Yw&mode=related&search=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå