Gå til innhold

Endelig er katta ute av sekken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig, men vi har ikke sagt noe om graviditeten før i dag. Jeg er 13+3, og var rimelig klare for å snakke med noen. Det vil si, jeg har sagt det til mammaen min og søsteren min, men ellers har ingen visst noe. I dag sa vi det endelig til familien han + pappaen min, og alle ble fullstendig overrumplet! Hi-hi!

Egentlig litt deilig, forrige gang sa jeg det til alle med en gang, og følte jeg gikk gravid en evighet. Men så tenkte jeg plutselig at "hmmm, kanskje det er siste gang jeg går gravid, da vil jeg jo gjerne nyte det, snakke om det og vise frem magen min!" Så nå skal gravidklærne frem, og collegegensere gjemmes vekk!!!

Det skal bli gøy å overraske vennegjengen i klubben neste uke.

Flere som er like treige som oss til å si det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe her var det helt omvendt..

jeg klarte ikke holde det hemmelig for noen...

gikk jo ikke å sa det til alle å enhver da,men venner og familie måtte informeres..hehe..angrer litt da siden ryktene svirra leenge før 3 mndsgrensen liksom..det var litt kjipt,hadde det jo i bakhodet at det kunne gå galt..

Skrevet

Det er morro å overaske familie og venner slik. Vi har bare sagt det til nærmeste venner og familie (+ kollegaer), og resten av familien og venner får vite det i julebrev som blir sendt ut når jeg er rundt uke 18-19... Jeg er også spent på hva slags reaksjoner det kommer på det julebrevet...

Skrevet

Jeg er i dag 17+3 og jeg har kun sagt det til 4 veldig gode venninner (de vet at vi har hatt veldig lyst på barn, og spurte rett ut om jeg var gravid, så synes ikke jeg kunne lyve). Familie og resten av vennene, samt kollegaene på jobb vet ingenting. Vi (spesielt min mann) har ønsket å holde det for oss selv så lenge som mulig. Synes på en måte at det har vært hyggelig å holde på en hemmelighet, spesielt med tanke på at jeg har hatt en del problemer med abort tidligere, og vi ønsket å komme over på den "sikre" siden. Nå, gjenstår bare å sjekke at alt står bra til på ultralyd, og så fort den er unnagjort, skal jeg rett hjem til min far og fortelle. Gleder meg veldig til det.

Etterhvert skal vi også fortelle til min manns familie (foreldre og søsken) og på våre respektive jobber. Resten får vite det etterhvert som vi møter dem i løpet av julen. Synes julebrev-ideen er veldig god. Tenkte litt på det jeg også, men har veldig lyst til å si det til dem personlig når vi møter dem, så får ta det litt sånn etterhvert.

Skrevet

Så godt de må være å ikke "må" fortelle det med en gang. Svangerskapet blir sikkert litt "kortere" slik? Skulle ønske jeg hadde det slik...for det første var jeg så kvalm og dårlig at jeg ikke klarte å være på jobb...og for det andre fikk jeg kjempemage med en gang!!! Lykke til videre!!!

Skrevet

Vi fortalte det ikke til noen før vi var 12+1. Det gikk først til familien, og vi hadde tenkt å holde det skjult for resten av verden en liten stund til, men det var noen som ikke klarte å holde tett. Når bobla først hadde sprukket skynte vi oss å fortelle det til flest mulig selv. Så fortalte jeg det på jobb slik at de ikke skulle få høre det fra noen andre.

Neste gang vet jeg hvem som ikke skal få vite det når de andre i familien får høre det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...