Gå til innhold

Da er jeg igang igjen!

Anbefalte innlegg

Endelig....

Skulle jo startet opp i forrige mnd med et forskningstudie, men det måtte avbrytes da prøvene mine var for gamle. Nå er jeg endelig i gang. Stikker på 3 dagen og dette blir mitt 4 uttak og det skal skje i uke 49.

Godt å være igang igjen, og jeg satser på tidenes julegave i år. Det hadde virkelig vært noe:-)

Klem fra meg til alle dere slitere, hvor enn dere er i prosessen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7240893-da-er-jeg-igang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Du er den Emma som jeg hadde forsøk "sammen med" i sommer, ikke sant? Lurer på om det ikke har vært flere Emma`er her inne skjønner du, så da går det litt i surr:-)

Vel, vi skal i såfall ha uttak samme uken nå også vi!!

Jeg stikker på 5.dagen, og skal på UL 1.des.

Ingen baby i magen min heller enda, selv om jeg har testet pos på to av to innsettinger...

Men satser med friskt mot igjen nå, og som du sier, det kan bli tidenes beste julegave i år....

Lykke til, vi snakkes vel mere tenker jeg, klem!!!

Joda Sunniva. Jeg er den Emma`n som hadde forsøk samtidig med deg i sommer. Vi følger hverandre her inne. Håper vi kan fortsette sammen inne på 1.tri snart også.

Vi får satse på at alle gode ting er tre for deg, at spiren klamrer seg godt fast denne gangen.

Lykke til

Annonse

Takker og bukker for lykkeønskninger. Satser på de virker..he he...

Rart å tenke på at neste uke er jeg ruger igjen. Alt går så fort denne gangen. Slippe nesespray, bare gå direkte på sprøytene. Kortregime er toppen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...