Mellus Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Lei av å miste håret.... Siden dag 1 i svangerskapet har jeg mista håret... Utrolig at det er mer igjen... Men merker det begynner å bli tynt nå altså. Slit. Hår overalt. Jeg hater det... Var sånn sist og, og slutta å miste når jeg amma.. Håper det stopper denne gangen og...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Har ventet og ventet på at håret skulle bli stygt og pistrete jeg, for har hørt at graviditeten fører med seg det. Imidlertid synes jeg at jeg nesten har finere hår nå enn vanlig, langt, fyldig og glansfylt. Pleier jo å bli styggere på vinteren også. Tar B-vitaminer hver dag, har kanskje noe med det å gjøre? Bank i bordet!
2nj♥ Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Har det motsatt... håret vokser som et uvær og er tykkere enn noen gang. Var slik sist også, men da babyen var ca 3 mnd begynte jeg å miste hår.....i store mengder.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Da er det kanskje når man ammer at de fleste får stygt hår? Da blir det kort sommersveis, det kan jo være greit med en forandring!
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 mister jeg og ..kjipe greier...
Gjest Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Hadde det slik forrige gang... Jeg fikk slik b vitamin sprøyter etter endt amming og vips håret var i sving igjen ;o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå