Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 hvis man er så sint at det nesten koker over for en? jeg hadde en krangel m søs i stad, jeg hylte og skrek og trodde nesten jeg skulle slå henne.... vi angret veldig etterpå, og gråt, og det hele ble veldig følelses-ladet. den lille var helt stille, men sitter og er rolig nå, da gir den da fra seg noen spark håper han glemmer fort at jeg har vært så sint. uff, trodde virkelig jeg skulle klikke, er det mulig bli så sint.... angrer så forferdelig nå, har blitt venner m søs, men hun bor ett stykke unna og skl reise m toget tidlig i morgen, s jeg sa farvel til henne i stad, siden jeg skule hjem. tenker på henne hele tiden nå, er så lei meg......
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Vet ikke hvor mye beibien merker, men det er jo veldig bra at du fikk gjort opp med søstra di før dere skiltes. Om beibien merket at du var rasende, merker den sikkert at du er i et helt annet humør nå. H*n har det nok sikkert helt bra!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 ja håper det men fy for ett temprament jeg hadde.... blir helt redd meg selv. så ser jeg for meg de såre øynene hennes, og klarer ik tenke på noe annet. melder m henne hele tiden nå da, og vi har gjort opp og alt er som før, men jeg får så dårlig samv at jeg nesten kaster opp.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Jeg tror du har det verre enn beibien, skal jeg si hva jeg tror... Det er nok hormonene dine som er litt styrløse for tiden... ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå