Gå til innhold

September: ønsker kontakt


Luna Emilie & Mamma

Anbefalte innlegg

hei dere.. fikk en jente 12 september som er kjempe skjønn... jeg har gått hjemme nå i 13 uker og begynner å bli veldig rastløs, noen som føler det samme...? problemet er at jeg ikke kjenner noen andre som går hjemme. Jeg har vært på barselgruppe, men bydelen er delt inn litt rart slik at jeg bor på Ryen men det tilhører norstrand, men jeg havner på lamberseter helsestasjon, så derfor bor alle de andre et stykke unna og er mye eldre enn meg.

Jeg er selv 21 år og ønsker veldig gjerne kontakt med andre som går hjemme...!

Håper noen tar kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Linemoor

 

Jeg hadde termin 23/9 men jeg fikk ikke før 3 /10 , Det ble en søt liten jente. Jeg er litt eldre enn deg , jeg er 32 år men ung til sins.hi hi .

Jeg bor på Simensbråten /Ekeberg, hører til samme bydel som deg. Så hvis du vil ta en trille tur eller en "kaffe" på manglerudsenter så hadde det hvert koslig det.

 

Jeg skal titte innom her, og se om du er interesert. Legg igjen mail adressen din , så kan jeg kontakte deg.

 

Da snakkes vi kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Hvis du ikke allerede har gjort det så legg inn ønsket ditt på Din Baby i stedet :o) Tror det er større sjanse for at du møter noen der. Ser ikke ut til at det er så mange her inne av de som har fått barn.

Gikk kun inn her selv nå for å sjekke akkurat det....;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...