Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Hva er annerledes i dette svangerskapet? Jeg for min del er mye mere sliten, men samboer sier jeg bare har dårlig hukommelse.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Denne gang er jeg IKKE kvalm. Jeg har ikke kviser, som sist. Jeg har ikke sinnautbrudd (som jeg hadde flere ganger sist) Enda mer sliten enn forirge gang. Trenger mye mer søvn. Fått tidligere halsbrann.
Jaag Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hei. Er mye trøttere, fikk store pupper med en gang, kjenner mere liv, kjennes ut som om ungen har begynt med rytmisk sportsgymnastikk! Har lyst på frukt hele tiden, har fått stygga på sigaretter (HURRA) og kaffe. Magen ploppet ut med en gang og jeg er DIGER til å være halvveis.
Etaner Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Jeg er mer kvalm Har bekkenløsning. Har dilla på klementiner og grønne epler, forrige gang var det salt lakris som var favoritt. Har ikke mye kviser(foreløbig) hadde masse sist. Har veldig dårlig tålmodighet og blir fort sint. Det er det som er annerldede hittil, men det kan jo være ting forandrer seg etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå