Gå til innhold

kjønn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

veit dere om det er noe i at siden mannen min bare har brødre og hans far har bare brødre og hans farfar bare har brødre(...) atltså at det er masse og nesten bare gutter på hans side av slekta, og vårt første barn var en gutt - er det noe i at dette går i arv? det virker helt usannsynlig for meg at vi skal få jente, og det tror jeg herller aldri vi fårm men er det liksom slektsbunde? (alle hans brødre har også bare guttebabyer, det er ikke jentebarn i de tre siste generasjoner på hans side faktisk...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sånn i vår familie også - har fire brødre, og mannen min har ingen søstre. Mannen min er SKRÅsikker på at det blir ein gut (it's in the genes you knooow!) Jadda, eg veit ikkje eg - det spelar jo inga rolle eigentleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjønnet er for meg også uintressant blir glad uansett, men det hadde jo vært veldig koselig om jeg hadde fått en jente nå etter 2 nydelig gutter. Det hadde vært veldig stas syntes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er en av 6 brødre, men i neste generasjon er det nesten halvparten av hver gutter og jenter. Vi fikk ei jente først, men nr. ble gutt. Endelig fikk jeg en gutt. I min familie er flertallet jenter. På morssiden hadde det ikke vært født noen gutt på 104 år da jeg fikk sønnen min. Jeg er enebarn, min mor var enebarn og min mormor var enebarn, så vi var tre generasjoner med kun jenter. Min mormors mor var riktignok en av 12 søsken, og der ble det født 10 gutter og 2 jenter. Men jeg klarte endelig å bli den første som fikk gutt på morssiden på 104 år. Nå er jeg gravid igjen, jeg er 9 uker på vei nå, vet selvfølgelig ennå ikke hva det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg faktisk ikke har noe å si...min egen pappa har i allefall "motbevist" dette i og med at han bare hadde brødre og hans far bare hadde brødre...han fikk to jenter:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...