Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Sitter jo en del og titter på internett da... men er det farlig å ha lapen på fanget?
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Håper virkelig ikke det..Sitter med den i fanget stort sett hele tiden når jeg sitter på nettet jeg også......
Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 sitter her jeg å med laptopen på fanget..kan vel ikke være farlig det?? eller...???
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 har hørt at det ikke er bra hele tiden, men hvis en bytter på litt tror jeg ikke det gjør noe. Jeg har min ofte på fanget og hadde det med førstemann også... Tok ikke noe skade av det!!!
Xenaen Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 det tenker jeg også litt på! Synes liksom beibien blir litt urolig og sånn når jeg har den på fanget. I tillegg bli det ftyktelig varmt... vel vel. Det går vel bra
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Jeg sitter også mye med pc en på fanget. Men blir jo ikke varm på magen eller noe, er jo bare på lårene.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 jeg sitter også med pcn på fanget for det meste.... og merker også at babyn blir mer urolig da.... men leste et sted her for et år siden el no at det ikke var noe farlig.. men samboeren min liker ikke at jeg har den der, så prøver å slutte med det... hehe:)
venter enda en babygutt Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Jeg har laptopen på en pute så kjenner ikke jeg noen varme og merker ikke noe av at babyen reagerer heller
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Jeg har en bok under laptopen, sånn at jeg ikke blir for varm. Og det er jo lårene som blir varm, jeg har jo ikke pc'n stående på magen.. Kjenner at babyen sparker innimellom, men det er ikke mere aktivitet om jeg har pc på fanget eller ikke. Han sparker i pc av og til hvis jeg har den for tett opptil magen, for da går kanten på pc'en "inn" i magen og lager det litt trangt for ham.. hehe. Jeg hadde samme laptop på fanget på samme måte da jeg gikk gravid med nr1 og hun ser da ikke ut til å ha tatt skade av det. Så jeg fortsetter jeg.. 25+6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå