Gå til innhold

Atter en gang om avføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 4mnd har alltid hatt avføring en gang pr dag(om morgenen) Konsistensen har vært litt forskjellig. Alt etter hvor mye malt han får. Men nå siste dagene har han vanlig om morgenen, men nå kommer det ca 2-3 flere skitbleier om dagen, og da er det helt tynt. Diare eller noe. Men det har jo vært slik i dagevis. Han er blid og grei og sover og spiser normalt. Får bare mme. Er dette normalt? Går det over da,eller skal babyer på 4mnd avføring plutselig så ofte? Er ofte ganske urolig også nå når han får flaske, men ikke hver gang. Han får collett som han alltid har fått, så det kan jo ikke være det han reagerer på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være tenner på gang? Gutten min er også sånn nå,kommer den vanlige bleia på morgenen og gjerne ett par bleier til i løpet av dagen,han har nå 2 synlige hvite tenner som er på vei opp :)

Samme gjelder flasker her også,nå vil han plutselig IKKE drikke av Dr.Browns flaskene sine...for myk smokk,så vil kun drikke av Avent flaske.. Rare disse småtassene våre :)

Skrevet

Kan verken se eller føle tenner i munnen hans.....Kjenner eller ser vi de lenge før de kommer, eller popper de liksom bare ut en dag?

Skrevet

Kan ligge ganske lenge å irritere før man ser noen tegn på at de er på vei har jeg hørt. Klør han mye i gommene da ? gutten min har handa konstant i munnen når han er våken og sikler som en liten foss,blir små "vanndammer" på lekematta hans..

Skrevet

han vil helst ha hele knyttneven i munnen sin haha. Sikler gjør han også, men ikke sååå mye. Han lager skum og bobler ut, og da renner det. Pleier de å få tenner så tidlig da? Trodde de første kom rundt 6mnd.

Skrevet

Varierer veldig fra baby til baby hvor tidlig de får tenner,er jo til og med noen som blir født med ett par tenner...hehe..

Syns det høres veldig ut som om det er tenner på gang hos gutten din også ja :) Får bare håpe det går fort og at han ikke blir plaget lenge.

Skrevet

Ok, får se om det dukker opp noen hvite knotter i munnen hans snart hehe. Greit hvis han bare skiter av å få tenner. Verre hvis han får smerter og feber og slikt. Takk for svaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...