Gå til innhold

GRUSOMT - å ikke få lov å fortelle at man prøver.....

Anbefalte innlegg

jeg er så SYK etter å fortelle at vi prøver å få barn!!

Men min mann sier nei, og det er forstålig.

problemet er at jeg har så lyst å si det at jeg ikke tør ringe hjem til mor engang i tilfell det "popper" ut.

Så derfor: TAKK OG LOV for at jeg kan si det til dere:)

Fortsetter under...

Hehehehe....

Ja, det er grusomt å ikke ha noen å fortelle det til... Hadde vært greit å fortelle en vennine man stoler på da... Men tør ikke å fortelle det familien... Blir så mye mas fra dem=o)

Ja, sier som det.... TAKK OG LOV FOR BIM=o)

Klem

I know!!!!! Jeg er heller ikke av den hemmelighetsfulle typen, men mannen min vil helst ikke at det skal snakkes for mye om... Men dersom det skulle ploppe ut, sa husk dette: Det hjertet er fullt av, renner munnen over med...

Jeg er ogsa veeeeeeldig glad for a ha dere BIM-provere a chatte litt med - utrolig fint med sa mange i samme situasjon!

Jeg hadde definitivt blitt spør hvis ikke jeg hadde hatt dere damer her! Nå har jeg sagt det til et par nære venner, men jeg prater liksom ikke om det jeg lurer på med dem... Takk, takk, takk for at dere er her i alle fall!!!!!!!!!

Annonse

Huff jeg kjenner meg så igjen.. Kunne ikke falle meg inn å fortelle det til familien før det klaffer fordi det blir så nært liksom. Men jeg har allerede sagt det til 3 venninner!!! Ikke at vi prøver direkte, men at vi har lyst på barn snart.. Det er jo det samme som å si at vi prøver er det ikke.. Synes jeg har sagt det til alt for mange, skulle jo egentlig holdt helt munn til det var et faktum. Men de ble veldig glade da :) Er ikke lett når man tilfeldigvis svitsjer innom temaet og man får direkte spørsmål på om når man har tenkt å få baby...

Hehe.. Jeg har akkurat det samme problemet!!! Men jeg er jo nødt til å snakke med noen om det da!!! (heh.. er litt av ei sladrekjerring serru ;) Jeg har sagt det til få og nære venner, som ikke må si det til han at de vet det ;) Komplisert dette her... :P Liker ikke å skjule, men jeg MÅ jo ha noen å snakke med i "real life"!!! Han fikk greie på at jeg hadde sagt det til søstern min, han ble først ganske "hysterisk", men så forstod han at jeg trengte noen å snakke med... Heldigvis :)

Takk og lov for BIM ja :D:D

Vil heller ikke si det til noen! Vil liksom ikke skape foventninger før de er der.. Jeg vil at det skal komme som en super overraskelse da spiren endelig sitter!! Håper på livets julegave. Neste IKM er 25/11....!!

Godt å ha dere BIM'ere å snakke med da trangen for å snakke om dette blir for stor :0) ..!!!

Ja, det er det der med å skape en forventning hos dem man forteller det til...

"nå, blir det noe?"

" er du på vei?"

osv....

Greit å være sikker. Har slitsom nok svigermor (10min unna!!), så hun hadde vel hatt en mening om det også......

jaaaaaaaaaa..det er kjipt. men samtidig er det litt spennede å gå rundt og holde på en hemmelighet. Fesk når folk sier til meg og forloveren: ja nå er det deres tur snart, når skal dere ha barn daaaa?

så bare smiler vi lurt og ser på hverandre..hihi. de skulle bare ha visst. det er såå spennende.

Jeg komendtere en dag at en baby var søt, Så sier ei vennine til meg: ER du gravid eller noe?? Jeg ble HELt paff og klarte ikek å svare..hehe. jeg tenkte:"oh herregud, kan hun se det at jeg prøver?..hehe..dette er sååå gøy

syns det er kjempefint at vi kan fortelle og dele følelser her inne`=)

har også kjempelyst å fortelle alle rundt oss at vi prøver, men det er ikke så lurt.

tror det blir et stort "press" da...og mer deprimerende for sliterne når alle rundt dere spør, ja hvordan ligger d an på babyfronten da?? noe bolle i ovnen?

og folk kan jo være så køddete å si, nejmen kor treig dere er...kan såre selv om d ikke menes noe m d

blir tom litt deppa nå når folk spør om d ikke er junior på vej snart...når vi ikke har fåt d til enda..

Annonse

ei vennine av meg som slutta på pilla etter bryllupet. 6 mnd siden..alle spør og graver heeeele tia om det skjer noe snart..kjjipt for ho asså. har jo skjønt at man ikke nødvendigvis blir gravid med gang..derfor tør ikke jeg å fortelle noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...