Gjest Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Han har krøpet i et par uker (forover) men det har gått kjempe treigt, ikke vært hver dag han har gjort det heller. Plutselig går det i et rasende tempo. Begynte for et par dager siden å gå litt fortere men i dag har han lekt med en flaske som var utrolig morsom, han krøp etter i DET tempoet. Nå er det halvveis krabbing og halvveis kryping. Han har vel funnet ut at det går fortere om han kryper. Nå er det virkelig på tide å sikre ting...hehe. Er så gøy å se hvor fornøyde de blir når de kommer seg rundt.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Snart 7 mnd. Satt for noen dager siden og sa til sambo at jeg tror gutten kommer til å ta alt med ro og at jeg synes det var godt. Tydeligvis overhørte gutten det jeg sa og fant ut at nå var det slutt på roen her i huset : )
aprilspøk Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Vår gutt er snart 8 mnd, og kryper enda ikke. Men han tumler rundt på golvet, så det er kanskje ikke så lenge til..
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Så moro da..hehe.. Kan tenke meg du får nok å gjøre fremover da ja. Her har lillegutt akkurat finni en god teknikk på å rulle rundt å rundt på gulvet...så triller nesten bortover her. Har rulla fra rygg til mage en stund,men nå er det plutselig kjempegøy å "trille" av gårde
Gjest Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Ja, det skjer jo så plutselig. Synes alle prater om at de gynger på alle fire en god stund før. Gutten min har gjort det noen få ganger. Så jeg tenkte at det er en goooooood stund til han begynner å krype og krabbe ordentlig.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Hehe ) Går fort når de først setter i gang ) Jenta mi kommer seg ganske langt bare ved dra seg bakover og i ring! I går kom hun seg laaangt bortover et ubevoktet øyeblikk. Sa til sambo at hun må jo greie et eller annet som vi ikke har sett! Så jeg prøvde å følge med lenge på henne, men da ville hun plutselig ikke røre seg! hihi Akkurat som om de ikke vil, når vi ser på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå