Enliiitentil? Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Og hvor langt har dere kommet? Jeg er 22+3 og har kjøpt 1 pysj, 2 bodyer, 1 håndkle med hette, 1 bamse, 1 par sokker, 2 luer og fått 1 body. Har vogn på vent:-) Dere?
mars jente Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 jeg er snart i uke 25. vi har snart alt vi trenger. mangler litt uteklær,bleier og andre produkter...
Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 off,er nok den eneste som ikke har kjøpt en ting til lillegutt enda..er 23+1...men har fått tre bæreposer med klær da og stellebord og regnklær(hehe)
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 E i uke 34 i følge bim, har alt vi treng nu, trur æ.. sambo gikk bananas på babyshop når æ va ca 22 uke på vei.. så vi har uendeli mye sokka å sutter i væffal...hehe men vi va tidli ute me å handle t lillegutt... ekstasen over å bli foreldre tok vell litt overhånd..
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 INGENTING! Er i uke 19 nå, og har ikke kjøpt så mye som en sokk en gang. Har ei fra før, og vil vente til vi har vært på UL og evt fått vite kjønnet før jeg kjøper noe. Og ikke er jeg så ivrig nå heller som jeg var med første. Med Ronja kjøpte jeg ett par sokker og smokk 1 uke etter jeg fant ut at jeg var gravid..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Utenom det jeg har av utstyr fra forrige gang, har jeg nå kjøpt en senge uro. Fra fisher price, med musikk og lys i taket, Fjernkontroll. Den var i trumf bladet (for dem som har det) I tillegg skal vi kjøpe nytt bilsete, ammepute og en babygym, men det tar vi etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 jeg skal til sverige å storhandle i romjula, der er det nesten 30 prosent billigere inn i norge
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Er 17+5 og har ikke handlet noen ting ennå. Synes jeg har god tid enda - velger å konsentrere meg om jula og alle fødseldsdagene vi er så "heldige" å ha rett før og rett etter jul (5 tantunger). Får vel sette igang på nyåret tenker jeg. Eh....... vi har bytta bil da.... hehe - greit å ha større bil til innkjøpene starter!!?!
-Aimee- Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Jeg er snart i uke 24. Venter gutt og har jente fra før. Så vi har de store tingene fra før. Men her tror jeg ikke det blir noe innkjøp før rett før fødsel...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Jeg er også 22+3 i dag Vi har kjøpt vogn, bilsete, sprinkelseng, 2 bodyer og 1 fleecedress
Etaner Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Jeg er bare 15+4. Så alt jeg har kjøp er et lammeskinn. Kjøpte det på tilbud på Barnas hus, 199,- Det var så billig at jeg ikke kunne la det gå. Ellers så har jeg 1 fra før å trenger ikke så mye nytt. Men litt blir det nok etterhvert ja.. Gleder meg...
snartmammapåny Skrevet 26. november 2006 #12 Skrevet 26. november 2006 Er i uke 23, har bare kjøpt 4 blå bodyer på tilbud;)... har ikke fått noe eller har noe fra før.. Så ligger vel litt bak skjema på shoppe fronten. Regner med vi må ta oss en runde på shopping å få i hus litt utstyr. Men tiden og energien har ikke strukke til til nå.
snuppa6-fikk jente 19/3 Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 er i uke 27 og har kjøpt seng stellebord, vogn bilsete, vasketing og litt klær..... syns det begynner å hjelpe nå og det er grådig godt...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. november 2006 #14 Skrevet 26. november 2006 er kun 18+2 og har kjøpt vogn(fikk den på tilbud)bilstol,stelleveske,myggnett,regntrekk,pumasko(klarte ikke og la være),og en del bodyer,sokker,smekker,luer og fått litt klær av mamman mi som har kjøpt. Har bestemt og kjøpe litt no og da...blir så dyrt vis man skal ta alt til slutt kun et par mnd får fødselen.
Gjest Skrevet 26. november 2006 #15 Skrevet 26. november 2006 Hei! Jeg er bare 12+4, og har ikke turt å kjøpe noe som helst enda. Men tenkte å begynne over jul en eller annen gang.. Samboern må bytte bil først.. To sportsbiler går ikke når man skal ha med barnevogn.. Så da ble det til at han bytter Ellers har vi fått en sprinkelseng. Og søstra til samboern har kjøpt noe små klær som ligger i skapet hennes og venter.. Hhehehe;) Vi får vente til jul og se hva som dukker opp da Skal prøve og få tak i vogn på salg etter jul. reiseseng skal jeg kjøpe på skeidar Knøttet skal få ligge i den på dagen og sove når vi er inne.. Har en katt som jeg helst ikke vil ha oppi ansiktet til knøttet, så det blir insektsnett over reisesenga. Så på den på skeidar, og virka veldig bra
♥Coxinelle♥ Skrevet 26. november 2006 #16 Skrevet 26. november 2006 Uke 23 og ikke kjøpt noe. Men så venter vi nr 2, og er ganska avslappa.... (selv om vi har gitt bort det meste...) Har goood tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå