Gå til innhold

HATER SPORT!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja....da var dritt dagen her...

sambo sitter benket forran tven med håndball kamp, før det såg ha¨n på fotball kamp..

er så LEI av sport at jeg kunne spydd..

jeg HATER det så intenst!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne ja!! Sambo har vært i sverige hele helgen på fotballcup, (siden fredag) kommer hjem og setter seg å ser fotball på tv!!! VIKTIG!!

Skrevet

FATTER ikke hva som er så spennende med det...skjønner jo at det er noen som syns dette eg gøy å har ikke noe å si på det,men jeg fatter bare ikke hva som er den store underholdningsfaktoren med det...hadde skjønt det om du kjente dem som spiller eller noe i den duren men slik er det jo ikke!!!!!!!

død over all sport spør du meg!!!!!!!!

Skrevet

jeg HATER også sport!! fysj og æsj, og takk gudene for at sambo hater det og!!!! føler med dere!! virker kanskje som om samboern min er en jente nå, men det er faktisk ikke det.. hehe,. jeg kjenner ikke mange gutter/menn som ikke ser på sport over hodet.... hehe..:P

nei,ta sikringa sier jeg !!! tenn lys og ha sex i måneskinnet!!!

Skrevet

snakker da herfra hjertet når jeg sier: DU ER HELDIG!!!!!!!! ;)

Skrevet

ja, takk! jeg vet jeg er heldig :) og jeg er sååååå takknemlig for det! føler virkelig med dere som har samboere som må se på den jævla sporten!! :/

Skrevet

hehe, ja, d gjør han ;) ble litt kos i går når vi skrudde av tv og la oss tidlig:P

hehe.. ja,du får kle deg i undertøy fra favorittlaget hans og leke maskot du.. og om ikke det drar han vekk fra tvn er det vel ikke annet å gjøre enn å hive ut hele drittboksen!

Skrevet

hahaha kanskje jeg skal gjøre det ;)

hehehehe..da hadde han nok spurt pent om jeg kunne flyttet meg slik at han kunne se...hahah

Skrevet

hehe.. skikkelig glad jeg har en samboer som er like lite glad i sport som det jeg er:) Heldige meg !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...