Gå til innhold

spotter idag..10 dager til ikm (ikm uke 49)

Anbefalte innlegg

har hatt litt menssmerter/murringer de siste dagene...noen her inne trodde det kunne være el-symptomer...

skulle ha el den 20..men merket ikke noe til den....tappen har vært hard hele tiden, og omtrent lukket hele tiden og...(klarer aldri kjenne så mye forskjell der ..)

hadde bittelitt el-slim..men d var ganske mye hvitt i det, og det pleier ikke å være d...pleier å ha mye el-slim, og det pleir å være veldig gjennoomsiktig, blankt.

det har boblet ganske mye di siste 3 dagene der nede...

syns dette virker ganske rart...

kan jeg ha festeblødning,. eller kan tante bare komme så lenge i forskudd???

Fortsetter under...

tanta mi har vørt forsinka de siste gangene...alt fra en dag til en uke..men hu har aldri vært for tidlig..

og jeg syns 10 dager før var ganske mye+??

har sjikkelig murringer i magen nå...

hva tror dere??

vil ikke ha tante nå!!! skal hu komme så får hu komme den dagen hu skal!!!

men jeg vil ha baby i magen...=)

Annonse

Jeg har hørt at dersom spotting kommer mye før mens kan det bety en av tre ting (kanskje flere);

1. At et egg har blitt befrukta men ikke festa seg.

2. At du faktisk er gravid.

3. Noen spotter også i forbindelse med eggløsning.

Tidligere spotta jeg i perioder fra eggløsning fram til mens - stress!

hm...okej..

ja jeg vet ikke...derfor jeg spør her inne...

jeg sku jo hatt eggløsning den 20 da..iog d er jo 6 dager siden...så d passser jo med teorien at d kunne vært festeblødning, ettersom egget fester seg 6-8 dager etter EL...

men så er d jo d at jeg ikke har merket noe til el...kun mye mindre el slim enn jg pleier, pluss hard tapp. så først tenkte jg at jg kunne jo ha blitt befrukta rett før kroppen fikk sjangs til å vise at d var el på gang, så tappen bare forble hard.....

men jeg vet ikke hvor fort kroppen reagerer--??

Hei babygullz....

Jeg har samme EL og IKM dager som deg ser det ut til utifra det du skriver...

Jeg hadde ventet med å teste hadde jeg vært deg...

Selv har jeg ømme pupper og murring i underlivet. Dette er vanlige symptomer på meg..

Du sier at tappen er hard og lukket. Jeg kjenner tydelig at den blir myk og åpen når jeg har EL. Jeg EL-tester og kjenner etter slim også. Så alt tyder liksom på at jeg stemmer med teorien i boka.. Så dersom du har hard tapp og lukket, så ville jeg kanskje trodd at du er forsinket med EL. Tester du for EL? Tar du tempen? Det er fine hjelpemidler må jeg si..

Krysser fingrene for deg uansett..

Klem fra...

hej =)

takk for fingerkrysninga=)=)

nej jeg tester eller temper ikke... men merker forskjell på kroppstemperaturen min rundt el tiden...(søkksvetter om nettene da)

og har fint blankt og masse el-slim. og myk åpen tapp i den tiden, så alt stemmer jo som at d skal være el hver eneste gang..

men denne mnd så kom d bare litt slim...å tappen ble aldri myk..så jeg vet ikke..

kan jo hende den er forsinka, men hvorfor spotter jeg nå da?

er jo ca en uke siden el-slimet var her..og da jeg skulle ha el..og er jo litt over en uke til ikm...

d henger liksom ikke helt sammen ...

Hei babygullz!

Her er jo gjengen jeg snakket med forrige pp, inntil SA rotet det til og jeg er en uke etter dere...

Jeg tror du har en liten lurespire som fester og fester og som spiller deg et puss. Hold ut saa lenge du kan, men jeg hadde nok tatt en eller fem tester, hehe...hadde ikke klart aa holde meg!

Utrolig spennende for deg, lykke til og meld fra! =o)) Krysse krysse alt jeg har for deg.

Klem

Annonse

heja=)

trist at du sskulle få en SA ...:( håper du har d fint og at du kommer deg fort og får en spire igjen=D

tusen takk for kryssningene=D krysser for deg også=)

ble kjempeglad av innlegget ditt=)

har heldgivis ingen tester liggenes...de hadde nok vært oppbrukt da:P heheh...nej jeg skal nok vente til ikm iallefall..så jeg er sikker på at d ikke er for tidlig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...