Reem Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Tenkte jeg måtte skrive litt for å ikke gå på veggene her. Ca 1 uke igjen til menstermin og to uker til ut-termin. Er så utålmodig at hvis jeg kjenner meg selv kommer jeg nok til å gå to uker over termin... Sitter forresten i Jerusalem, og har ikke helt den store julestemningen, da det er sol og 15+ her. Skal føde på et kvinnesykehus her nede og holder på å grue meg ihjel!! Godt vi ikke bor på vestbredden da jeg kanskje heller hadde valgt hjemmefødsel Så ung og uerfaren jeg er sluker jeg alt av fødselshistorier, og er i tillegg så utrolig glad for å ha tilgang til barnimagen...!! Dere er jo så heldige å ha tilgang til alt det fancy stesjet som badekarfødsler og akupunktur og jordmødre og lystgass Lurer på hva de kommer til å dytte i meg her når det står på det verste..??.. Håper dere alle har det så bra og koser dere masse før jul!!! Og lykke til med fødslene deres Førjulsklemmer fra kati..*FØDEKLAR TIL 1000*
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Ja... Jerusalem burde vel kanskje hatt litt sånn julestemning over seg på grunn av styret med jesus og alt sånn,men er man vant til snø på julaften så er det kanskje ikke det helt store Fikk ett lite støkk i meg når du sa fancy stæsj og nevnte jordmødre,jeg skjønner godt at du gruer deg masse når du ikke er sikker på hva du har i vente i forhold til smerte,men også når det gjelder hva slags hjelp du får? Men de på sykehuset der kan nok sine ting de og.. Forhåpentligvis
Reem Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2006 hehe..ja i grunnen. Vel egentlig ble jeg litt overrasket da jeg kom hit. Flyttet hit i slutten av August og de har en vanvittig oppfølging av kvinner og svangerskap her. Min mann er palestiner, så jeg er i det arabiske systemet. Har siden jeg kom hit hatt svangerskapskontroller hver 3. uke og nå den siste måneden, hver uke. Det som er så utrolig er at man her tar ultralyd hver gang man er på kontroll.Så en føler seg veldig trygg.De har peiling ja. Forresten er glad for ingen kan norsk på sykehuset, så hvis smertene ikke er til å holde ut kan jeg være ganske avslappet forbanna på norsk..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå