Gå til innhold

Er det mange av dere som bor rundt Oslo og er mellom 20 og 25 år?

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er mange av dere?

Her er det kun baby- drømming for tiden. Det eneste som holder meg igjen er at jeg jobber i et vikariatt frem til sommeren.

gi meg gjerne noen råd for hvordan jeg skal slutte å tenke så mye på det med jobb. Får jo perm. penger hvis jeg blir gravid innen januar. Har blitt lovet fast stilling til høsten men får jo sikkert ikke det om jeg blir gravid....

Hvordan er det med dere? jobber eller studerer dere?

Ønsker alle prøvere lykke til:)

Fortsetter under...

Hei "tror vi prøver snart" :)

Jeg er 23 og fra haugesund men bor og jobber i oslo.

Jeg har nettopp kastet pillene og har bestemt oss for og prøve.

Jeg var ferdig med studiene i mai og har jobbet i et IT firma i sentrum siden da. jeg fikk fast jobb nå den 23.11, og da var det bare å sette igang.

Å fortelle at jeg er gravid på jobben er ikke akkurat noe jeg kommer til å glede meg til (jeg sender vel bare ut en felles nyhetsmail en dag... hehe), men det er ikke god nok grunn til å vente heller. Egentlig hadde jeg tenkt å vente hvertfall til mai før vi skulle prøve, men det tar jo lang tid for mange, så kanskje det ike blir noen spire før da uansett...

Dessuten så er ett barn ett mirakel og en veldignelse og ikke noe en skulle grue seg for å fortelle på jobben (selv om det absolutt er forstålig at det kan være vanskelig for mange).

Jeg er så enig så enig. Men føler bare den følelsen inni meg, som jeg kommer til å ha den dagen jeg skal fortelle at jeg er gravid. Uff er så rar når det gjelder det der. Men jeg vil så gjerne ha en baby. kiler i magen bare jeg tenker på det..Du er heldig som har fått fast stilling da:) Håper det går raskt til du får en spire.... Har slutta på pillene for 3 måneder siden, og har helt regelmessig syklus, noe jeg trodde skulle ta lang tid... Har EL nå, kanskje jeg skal sette i gang:) *smiler*

Annonse

vel, det er ikke så lett å fortelle det (jeg ble faktisk spurt om jeg planla barn da jeg var på intervjuet!!!! - Det er jo ikke lov engang....).

Jeg kjører nok den feige mail løsningen.....

På fredag satt jeg og surfet på barnesider på nett og måtte svitche over til vg hver gang noen kom - det var nesten som om jeg var redd for å bli kjeftet på...... hehe.

det kiler i min mage også. Jeg elsker å prate om ting (lite er hemmlig), men min mann har sagt nei til at noen skal vite det. Jeg har heldigvis fått klarsignal om å fortelle det til ei venninne som bor på sannes ved stavanger da (takk og lov).

Og så er det jo så godt å ha denne siden hvor man kan vise gleden sin hele tiden.

Ja, sett i gang sier jeg!!!!

Forfør din kjære i kveld:)

Det ver godt å prate med dere:) Ingen av mine venniner har barn eller planer om barn, de sier bare "vent på oss, så vi kan trille sammen". kan ikke vente på dem for da skal jeg love deg det blir lenge til jeg får kul på magen....

Hvor gammel er din kjære og har dere væt lenge sammen?

min mann er 29, vi giftet oss i fjor sommer.

han har maset om barn siste halve året, men det er først nå jeg er kommet på gli (og nå glir det skal jeg si deg! - makan, visste ikke jeg hadde så lyst på barn......).

Noen av mine venninner har fått barn (andre kan jeg gjette prøver) og noen lever singellivet og koser seg på byen hver helg.

Men vi har da blitt "enige" (jeg er tvunget til å være enig) i at vi ikke skal fortelle det før det har gått 2 mnd inn i graviditeten. Og DET er vanskelig å holde.

Gla jeg kan si det på nettsiden her:)

Min beste venninne fyller 30 til sommeren. Hvis jeg skulle ventet på henne tror jeg at egga mine hadde råtnet før muligheten hadde vært der. Kjør ditt eget løp og kos deg i mens:)

Går du på pillen eller har du ikke bestemt deg enda?

så hyggelig at det er fler fra oslo området her. Samboeren min sier omtrent hver dag at han gleder seg sånn til vi skal begynne og prøve for alvor. hadde det vært opp til han hadde jeg vel vært grsvid for lengst.

Jeg slutta på trionetta for 2-3 mnd siden. Trodde syklussen min skulle være helt på tur, men den er heldigvis helt punktlig.

Til deg dreamer: Håper samboeren din virkelig får lyst snart. Du har det vel sånn som min samboer du da. Jeg har virkelig lyst, men det er jobb som holder meg igjen for øyeblikket.

Hva driver dere med alle sammen?

Annonse

Jeg blir veld den eldste her nå =o) hihihi...

Jeg er 24 og bor like utenfor Oslo=o) Skedsmo lettere sagt=o)

HAr en stor liten gutt på 3 år...Jeg studerer nå generell studiekompetanse... Var så dum at jeg sluttet på skolen når jeg var yngre...=o/ Videre har jeg tenkt å ta sykepleien...og så jordmor... Gleder meg enormt... kan nesten ikke vente=oD

Var det neo mer da...? Jo, sluttet på pilla nå nov for jeg var syk og kastet opp (sorry =o) ) ....Hadde tenkt å slutte med de over nyttår men fant ut det var like greit nå...=o)

Sambo ikke så fornøyd, menmen... Prøver da nå å overtale han på nr 2... Har prøvd siden mai i år... Og nå er jeg sliten og lei... Trodde det ikke skulle bli så vanskelig...

klem=o)

Hei

Jeg skjønner godt at du har lyst på en til. Fint at den lille får søsken også. Får håpe samboeren din kommer litt på gli... Dette klarer du. snart sitter det en spire der.

Jer er vel eldst her... :-) Ble 25 nå i november og bor på ekeberg i Oslo... Har et herlig lite sjarmtroll på snart 1 1/2 år og vi har egentlig vært prøvere siden august (tok ut spiralen), men pga hormonsykdommen PCOS fikk jeg aldri syklus... Så nå er jeg ferdig med hormonkuren, tanta forsvant i dag og jeg har 2 dager igjen av den doble pergo-kuren... :-) Resultat av sist doble pergo-kur (2 år siden) ligger søtt å sover i 2 etg... :-D Da måtte jeg også gå på hormon og pergo-kur pga p-sprøyta.

Lykke til alle sammen! Både dere som prøver å få barn og dere som prøver å overtale mannen! c¨,)

Hei! Jeg er 22år og bor på frogner i oslo.. Hvert her inne nå i 5mnd. er på 2.pp etter en SA i september. Håper den sitter nå! IKM 15desember

Tenk på dere selv og tenk at ting ordner seg for snille jenter!!

Jobber selv i barnehage og håper at jeg blir gravid nå sånn at jeg slipper å begynne påen igjen med ny barnegruppe i august neste år etter sommerferien.

Lykke til til alle! Godt å vite at det er noen unge jenter som prøver også. Føler meg litt alene!

Klem

Ja det håper jeg og... Har en venninne som er gravid nå... hadde vært fint å "gått" sammen da... men må nok slippe den tanken ja...

Håper det sitter en spire hos oss alle=o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...