guve Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Gutten vår på 15 mnd har blitt veldig glad i å sove på magen. Pleier å snu han på ryggen igjen når vi kan, men iløpet av natta så er han tilbake igjen på magen. Tror dere det kan være noe farlig, eller er det greit så lenge de klarer å snu seg rundt igjen selv?
winneboo Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Nå er han så stor at han greier å løfte hodet dersom ansiktet går ned i madrassen. Jeg har også en magesover, men jeg er ikke redd for krybbedød lenger nå. Det kan jo selfølgelig skje, men det er utenfor min makt. Kan ikke sette klokka på ring hvert minutt for å snu henne.
Nr.2imai08 Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Poden her på nesten 1 år, liker også veldig godt å sove på magen! Vi snur henne men det tar ikke lang tid før hun er over på magen igjen..Vi kan ikke sitte ved siden av senga hennes hele natten heller og HS mente at så lenge hun klarer og snu seg selv så går det greit...
Sophie juli 2005 Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Vår på 16 mnd sover også helst på magen - når de er så store, skal ikke det være noe problem. Men vi passer på at dyna ikke ligger slik, at den lett kan komme til å dekke til ansiktet hennes. Har ikke pute til henne enda, for jeg liker ikke tanken på at hun kan grave nesa ned i den ...
guve Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2006 Takk for svar! Da skal jeg nok la han få sove på magen uten å bekymre meg. Han snur seg jo bare igjen uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå