Gå til innhold

kristiansandsjentene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir det ny tur på babykino til onsdag,kanskje, eller var det andre planer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp!

Jeg skal til legen kl.13 så umulig for meg dessverre. Gikk det fint sist onsdag? Hvordan gjorde dere det rent praktisk? med vogn og ungen osv?

Skrevet

d var koselig, vi var to stykk men var endel folki der. vogna kjørte vi bare dit vi satt for en får to seter så det gikk greit. alexander var litt forskrekket over hele greia,hehe,men kom seg etterhvert! men må ærlig talt si at d er litt dyrt m 75kr! husker d kostet 30 da jeg var liten!

men vi kan vel finne på noe en annen dag?

Skrevet

ganske dyrt det ja! Märte kommer en tur til meg til torsdag. regner med at vi spiser litt lunsj og går en tur etterpå. må gjerne komme du også hvis du har anledning!

Skrevet

kan ikke jeg sende deg en melding når d nærmer seg for mulig jeg skal i åpen barnehage m ei venninne men d er litt usikkrt ennå.

:)

Skrevet

jeg kunne tenkt meg på kino igjen, hvis det er en gøy film som går!

Skrevet

Hei..Jeg vil også dra på kino :) Startet en slik tråd for en uke siden,men fikk ikke noe respons-ser at dere bruker å være på kino...?Hvor gamle barn har dere?

Skrevet

jeg og mamman til alexander var der sist ons, første gang for oss begge. var veldig koselig. beibisen min er syv uker og alexander er fire måneder.

Skrevet

og min gutt er 3,5 mnd, men vi kan ikke være med til onsdag:-) men blir gjerne med en annen onsdag!

Skrevet

Må si ifra om noen er interesert i film på onsdag:-) Min er6 uker..Har ikke vært på babykino før,hadde jo vært gøy..

Skrevet

Det passer ikke for meg heller denne onsdagen, men vi kan kanskje gå neste uke?

Skrevet

Jaa,det kan vi :-) Imorra var det den James Bond filmen,hadde ikke lyst å se den egentlig så det passa jo bra..Hihi..

Skrevet

Heisann!!

Har vært borte en uke eg, så eg føle eg ha gått glipp av så mye her inne på dib. Så bra at dere koste dere på babykino da. Eg sku gjerne vært m t onsdag, men sambo har ikke fått lønn enda, og eg ha ikke fått peng fra lånekassen :o(. Og så er Serina blitt syk, stakkar lita...

Mammaen t Alexander...: Har du lyst å ta en trilletur en dag, eller no?

Skrevet

Noen som kansje bor i nærheten av Lund eller byen som vil trille om dagene? Blir bare sittende inne jeg..

Skrevet

Jeg bor på lund. Triller tur hver dag, hadde vært koselig med selskap:)

Skrevet

Hvor på lund bor dere? jeg skal flytte til lund i desember

Skrevet

Ja:-) Jeg har vært litt lat m trillinga..Pga bor i fjerde uten heis;-) hehe,så har alltid venta til sambo kommet hjem..Gammel unge har du?:) Min er 6 uker.

Skrevet

jeg bor i kongsgård alle, har en gutt på syv uker. hvor bor du? koselig når de er like gamle.

Skrevet

Jeg bor i Kirkeveien..I borettslaget rett over den store parken der..

Skrevet

Vi er nok i samme barselgruppe. Skal du og på treff 15. des? Hadde vært koselig å trille en dag. Kanskje på fre?

Skrevet

barseltreff på helsestasjonen. men hvis ikke du har hørt noe, så er vi nok ikke på samme gruppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...