Gå til innhold

Kan noen svare meg på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk innkalling til undersøkelse på sykehuset da jeg ikke er blitt gravid enda. I brevet sto det at jeg skulle ta med min mann. Han har ikke noe særlig lyst til å runke på sykehuset :) forståelig nok :) Kan det være andre ting??? Har ikke fått noe info heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at din mann skal være med er sikkert fordi det skal gies informasjon som angår dere begge. Det kan godt være at papirer for en sædtest blir fyllt ut på sykehuset men at testen kan taes hjemme. Synes det høres flott ut jeg at mannen din må være med. Dere er jo to om dette prosjektet så da er det jo dere som par som skal utredes også.

Lykke til.

Skrevet

Det er viktig at dere utredes begge to. Hvis han ikke vil "gjøre det" på sykehuset kan han gjøre det hjemme, men testen på leveres labben innen en time.

Skrevet

Hvis du og din mann ikke har vært på det første infomøte med sykehuset,så er det nok det dere skal på.

Det er helt ufarlig og når jeg var til utredning på Riksen var det slik det foregikk: innformasjon i fra sykepleier (sammen med tre par til) om hvordan denne prosessen fåregår med medisiner og innformasjon i fra lab. med ommvisning.

Så kommer du inn til legen. Kvinnen tar ultralyd og dere planlegger vider hva som skal skje.

Da bør dere innformere legen om din mans ønske, så blir dere enig om en annen løsning (jeg mener og ha lest att sedprøven kan tas hjemme).

Dere skal også skrive unnder på et dukkoment som beviser att dere begge er med på denne utredningen.

Lykke til,dere kommer ikke til å angre.

Ikke utsett det tiden kan gå fort i fra dere.

Skrevet

flamencojenta

Det er ikke så ille som det kanskje virker. Ta de tester som sykehuset anbefaler, det er det beste for dere begge. Om dere har mindre enn 1 time til sykehuset, kan han ta prøven hjemme og levere på sykehuset. Det er også mulighet for å gå inn på et toalett der, er ikke så ille. Husk at alt er bra for at dere skal få deres lille spire:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...