Gå til innhold

ikke gravid denne måneden heller:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er det 3. måneden at jeg får mensen og jeg helst IKKE ville hatt den:) Sist gjorde vi skikkelig innsats og hadde samleie hver dag rundt eggløsningsdagen. Men neida, ikke denne heller. Føler ikke at vi stresser heller, men hadde jo vært kjekt om det slo til snart. Noen flere som måtte ta tiden til hjelp for å bli gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dine 3 mnd blekner i mine 14. Så vil du det hardt nok, så får du nok smøre deg med mer tålmodighet. Det er vel sånn at de fleste blir gravid innen et år har gått.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte fire mnd, ble altså gravid i den 4 mnd. hvis det er noen trøst så blir man ekstra overrasket og glad jo lengre man må vente. det synes hvertfall jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er utålmodig, men 3-4 måneder er nok ikke helt å "ta tiden til hjelp" Det er faktisk veldig, veldig vanlig! Selv er jeg ikke helt sammenlignbar, da jeg har brukt ca 3 år. Men alt under et år er kjempevanlig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å måtte prøve en stund,så det er bare å henge i videre! Venta i 20 måneder,vi,og skulle søke til prøverør etter jul om ingenting skjedde,så 3 mnd ville vært for luksus å regne for min del! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte seks mnd...men skjønner deg godt...har hatt samme følelse som deg hver mnd frem til nå.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det hjelper at "mor" er nesten stressa for å bli gravid. jeg har brukt ladycomp og den måler når el er men ble ikke spire. men så gikk temperatur målern i stykker og jeg sendte den inn til reperasjon i en mnd. og da var det gjort hehe :-D jeg tror det var at uten måleren så ble jeg mer avslappa å vi hadde faktisk sex for kosen sin skyld og uten at jeg lå der og åj åj el i morgen nå må det klaffe hehe skjønner. så prøv å være mere avslappa, kos dere sammen og ikke tenk bare på å få spire (,")",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi brukte 4 måneder.

Når det var gått 3 måneder syns jeg det var gått en evighet å begynte å lure på om det var noe feil med meg...

Men så leste jeg i et forum at mange brukte langt over et halvt, eller helt år før de fikk det til..

så det er helt normalt.

Prøvde et kjerringråd den måneden jeg ble gravid, drakk te av ingefær rundt el..

Ble faktisk gravid akkurat den måneden, men vet ikke om det har noe med den teen å gjøre.

tenkte det bare var artig å prøve=)

 

Dere må bare slappe av og ta tiden til hjelp=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte ca 8 mnd før jeg ble gravid første gang, (sluttet på p-pillen da, og da tar det litt tid )

Men jeg mistet da, og brukte 5 mnd eller noe? for å bli gravid på nytt igjen, så det kan ta tid..

Jeg går hele tiden og tenker, "tenk på de som blir gravide bare de har sex en gang, og ikke mister de undervies eller noenting" men flesteparten som prøver bruker mye lenger tid :) (også pga stopp av prev. middel)

Men , lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...