Gå til innhold

noen av dere her inne som...

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

har født før som har erfaring med at sex starter fødsel??

har lyst til og prøve det har 1 cm åpning og jordmor sa det var modnet.. har jo hatt kynnere hver dag i snart3 uker uten at det skjer noe,,,, tror dere det kan hjelpe?? og må man ligge med beina høyt etterpå??

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7239181-noen-av-dere-her-inne-som/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen erfaring, men har følgende fra jordmor:

4 doser sæd har samme virkning som en igangsettingspille (?) man får på sykehuset! 4 doser er jo ingenting så du får bare be gubben trå til!!!

Det er viktig at livmoren BADER i sæd.............

;-)

4 doser??? det vil da si sex 4 ganger.. hehe er jo måte på hvor mye en orker.. hehe men må det liksom være på samme dag for at det skal fungere?? veninda mi lå med beina i været i 10 min etter sex fikk jeg høre nå, og våknet 4 timer etter med veer oxo gikk vannet.. hmmmm.. tror ikke jeg får lurt samboer heller.. han er ikke mest ivrig på det punktet nå hehe

Ved forrige fødsel så ble jeg strippet på en torsdag. var da moden og hadde 2-3 cm åpning iflg jordmor. Hadde endel sex dagene derpå og drakk mye bitter lemon. Tror også jeg onanerte til orgasme.(sammentrekninger) Var temelig febrilsk for å få ut den lille pga at fødeavd sku sommerstenge. Poden kom på onsdagen derpå.6 timer før føden stengte og 4 daga før termin.

http://www.krakle.com/magesiden/m_sexoppskrift.html

Kjenner ei som prøvde denne, kvar kveld siste veka før termin. Veit jo ikkje kor tid jenta hadde blitt født utan, men ho kom i alle fall på termin..

Lykke til (og gi en lyd om det funka...hihi)!

Annonse

Jeg har hørt at du må ha sex to ganger om dagen i tre dager- at det tilsvarer samme som en sånn modningspille........ men jeg har aldri fødd før, så om det stemmer har jeg ikke peil på, men prøv da vel....... du gjør sikkert iallefall mannen din fornøyd ;)

tro du man kan regne en god dose til å være det gubben gire meg til fredagen når han kommer hjem fra nordsjøen uten å hatt sex på 14 dager .blir vel litt mengder av det heheheheheheheh

satser på det hihihihi

*ler* tror nok det skal bli en god dose ja.. hehe... er vel like lenge siden vi hadde sex så får se hva som skjer hehe... noen ide på hvordan en liten butt gravid ei kan få lurt el fristet samboer??+ hihi

Hm...hadde MYE sex forrige gang, da jeg gikk over tida (var helt desp. selvsagt) men det gikk nå likevel 12 dager før det endelig kom igang..

Så jeg vet ikke - vrient å si hvor mange dager det hadde tatt uten, og uten alt det andre rare man prøvde samtidig for å starte fødselen (husarbeid, lange turer om natta, akupunktur, store biffmiddager, rødvin, sterk mat etc etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...