Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg er ufør etter ex ant ganger med ryggoperasjoner,sist avstivet de av en del av ryggen..Jeg fikk mitt 1 barn i 2004,det gikk utrolig bra,hadde ikke noe problem i sv skapet!Men nå er jeg gravid på ny,venter nr 2 i beg av juli,og allerede nå merker jeg ryggen min,dette skal bli noe altså,med en aktiv 2 åring i hus:( Mange spør om vi ikke har nok med 1,i og med at jeg sliter sånn med ryggen,men jeg vil ikke at han skal bli enebarn jeg da..Veldig spent på hvordan dette skal gå,er jo lenge til juli!Noen med trøstende ord,som ha vært igjennom det samme?kjenner jeg blir litt deppa noen ganger,jeg klarer feks ikke å sitte på golvet å leke med gutten nå..Dette svangerskapet er iallefall HELT annerledes enn sist,desverre.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7239071-noen-med-operert-avstivet-rygg-og-som-er-gravid-p%C3%A5-ny/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestedattra Skrevet 8. desember 2006 #2 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg er operert for skoliose (skjev rygg) og har avstivet 8 ryggvirvler. I tillegg mangler jeg begge bena (dysmeli) og bruker derfor rullestol. Jeg fikk ei jente i 2003 og jeg må også si at det var et lettere svangerskap enn det jeg gjennomgår nå. Jeg er nå i uke 30, og det har vært tungt denne gangen. Jenta mi skjønner at jeg ikke kan sitte på gulvet å leke med henne, før babyen er ute, så akkurat den biten går greit. Men jeg har jo 10 (!!) uker igjen, og det føles uendelig. Jo, det er vondere, tyngre og mer slit, men jeg gleder meg så inderlig til "premien" ligger i armene mine:-) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7239071-noen-med-operert-avstivet-rygg-og-som-er-gravid-p%C3%A5-ny/#findComment-7392874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå