Gå til innhold

Strekksmerter i underlivet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at flere skriver om "menssmerter" i forbindelse med at livmoren vokser osv. Men er det andre som har opplevd at det på en måte er "strekksmerter". Når jeg strekker meg sengen, eller lener meg når jeg sitter - så kan jeg til dels kjenne smerter - som om at det strekker seg i underlivet. Har aldri opplevd lignende smerter før, så jeg er bare nysgjerrig. Finner ingenting om det på nett - annet enn at det kan være "voksesmerter" fra livmorbåndene. Men spørsmålet er om det kan kjennes ved at man strekker på seg.

 

Så, nå spørr jeg dere gravide, flotte og smarte kvinner om dette. Selv er jeg ung og vet lite om hvordan det er å være gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Dette ha hadde jeg i mitt første svangerskap, og har kjent det ett par ganger nå også (5+0), er ikke behagelig nei, akkurat som om det strekker seg i sidene, og hvis ikke jeg skifter stilling fort, å føle det som om krampen kommer...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige svangerskap var jeg kommet ganske langt på vei før jeg kjente det strammet slik nederst i magen/underlivet, men denne gang var det derfor jeg forstod jeg var gravid før jeg hadde tatt testen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så blir det jo ekstra spennende for meg når jeg endelig tør å ta testen for å se om jeg er gravid. (Om jeg er er jeg sånn rundt regnet 4uker på vei). Jeg har hatt det sånn i halvannen uke eller så, og er over tid for mensen. Men jeg venter ennå, for de testene er for dyre til at jeg gidder ta de uten at det i det minste er sikkert at mensen ikke kommer..

 

Jeg kjenner "mensmurringer" og de her underlige strekningene på hver side. Gleder meg til å finne ut hva det blir til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...