Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips når en skal overnatte på hotell med flaskebarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte du på hva du skal gjøre med melka?

Kok opp 4-6 flasker med vann så har du det så blander du bare etter når barnet skal ha vann..skru på kork og lokk å varm det i vasken...Har gjort det alltid jeg da.For vannet inni er jo reint og kokt;)

Skrevet

Hør litt med hotellet hva de har av utstyr der. Det siste hotellet vi bodde på hadde vannkoker på rommet og det er jo veldig praktisk. Ellers så er jo badet noe trangt de aller fleste steder så ta med en stellematte slik at du kan stelle på gulvet. Men de aller fleste hotellene er veldig serviceinnstilt så det er bare å spørre dem og be pent så får man det man trenger.

Skrevet

Ja, tenkte litt på hvordan vi skal gjøre det med melk og grøt. Hotellet kunne sette tekoker på rommet, så da ble jo alt mye enklere ;) bare å ha ferdig oppkokt vann på kokeren, så vi varmer litt før vi tar det på flasken tenker jeg.

Men er det ikke litt tungvint å ha med stellematte? kan vi ikke bare legge håndklær på senga når vi skal skifte kanskje? eller er der litt kaldt ute i rommet kanskje? tror vi må ta med vippestol, greit å bruke når vi skal gi mat. Bare redd for at det blir det flyttelasset bare for ei natt :) typisk meg!

Skrevet

Når jeg er på tur pleier jeg bare å skifte på han oppå et håndkle i senga som du skreiv.. Så komer det litt ann på hvor jeg er, men ferdig nan er veldig lettvint! Bare varme opp under en spring i ... Så blande grøt i en kopp eller noe sånt.. Kjempe lettvint!

Skrevet

Ja, kunne ønske jeg kunne bruke ferdigblandet nan... har melkeallergi så vi bruker nutamigen, og det finnes ikke ferdigbokser. Men avent pulverboks gjør det enkelt å varme vann å putte pulver direkte oppi, ikke så mye arbeid.

Det går nok fint dette, bare greit å få litt tips ;)

Skrevet

Vi var i Gøteborg forrige helg, fredag - søndag...og det gikk sååå bra:) Jeg kokte opp vann hjemme og fyllte opp mange flasker og andre beholdere. Så når lille gull skulle ha mat varmet jeg flaskene (vannkoker på rommet) og blandet nan i...klappet og klart for måltid. Så når jeg begynte å gå tom for flasker gikk jeg ned til restauranten og spurte pent om jeg kunne få vaske og koke flaskene der hos de...men de tok flaskene og gjorde det for meg:) Glimrende service:)

Selv om det var vannkoker på rommene, vet man jo aldri hvordan de ser ut oppi, derfor kokte jeg nok vann til mme og grøt hjemme:)

Vi tok bleieskift på et håndkle på sengen:) Og jeg satt med Mathias på fanget eller satte han godt tilrette i soffan med puter rundt seg når han fikk mat...gikk så fint atte:) Hadde ikke behov for vippestolen som han vanligvis får maten i...

God tur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...