Gå til innhold

hva har dere gjort i dag da?

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

i dag har jeg og samboer ryddet ut av rommet som skla bli barne rom,, skal ha stellebord osv der inne til lillegutt skal begynne og sove der... (men det blir vel ikke før han er 1 år) så nå er det rommet klart til og pusses opp så skal jeg endelig få hengt opp gardiner og ordnet det fint:)

håper bare vi rekker og gjøre rommet ferdig før han kommer nå da hehe...

oxo en annen ting,, våknet plutseli i natt av en enorm kvalme... flere som er kvalme fortiden??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7238954-hva-har-dere-gjort-i-dag-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

huff da... håper de finner ut av hva det er da:) delig og slappe av oxo da... har satt meg net først nå for en time siden jeg.. har ryddet i dag.. deilig og vite at en har fått gjort noe hehe

Har gått tur i skogen med junior og to av hans fettere. Og de har samlet dyreskjeletter ..... JÆÆÆÆK

Fikk overtalt junior etter mye om og men, å la dem ligge igjen.... Ikke var de særlig rene og pene heller. FYSJ..... Så her går maskina med utedress lue og votter i kveld også....

Jeg sov til kl 1 i dag jeg........ hehehehehe- tenk å være så trøtt!!!!!!!

Men så fikk jeg vaska stua etterpå, sånn ordentlig til jul- og det var så godt å få unna :) så det er vel stort sett det jeg har gjort i dag, og spist supergod middag som mannen min lagde: entrecote m potetbåtrer, stekte grønnsaker og bernaisesaus ;)

Fikk rålyst på vafler og kakao nå, men orker ikke lage- men i morra får jeg besøk av ei venninne, og da tror jeg jammen jeg skal lage det :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...