Gå til innhold

Tezzie! Vil du prøve deg på meg? :-)

Anbefalte innlegg

Hei, har du lyst til å prøve deg på meg? Jeg har spurt et par andre her inne, så det blir spennende å høre hva du føler... :-)

Jeg bare lurer på om du ser en jobb på meg snart? Jeg har en jobb nå, er tilkallingsvikar, men det er ikke relevant i forhold til utdannelsen min. Jeg lurer altså på om du ser noe "ordentlig" jobb på meg snart? Og evt hvilken type jobb ser du? Jeg er født i april 1978...

Ikke noe press nei, jeg bare lurer fordi jeg er så nysgjerrig! (og veldig lei av situasjonen sånn som den er akkurat nå)...

Fortsetter under...

Jeg kan jo prøve :o) Det første som slo meg var at du er utdannet innen helse. Sykepleier/hjelpepleier. Og så får jeg opp sykehus/sykehjem, tror du får en jobb i feb/mars. Nå for tiden jobber du med barn ??(barnehage eller skole)

Håper jeg ikke er sååå langt unna, men er sikkert det :o)

Ohoi! Jeg jobber både i barnehage og skole nå! Nå ble jeg imponert altså!!! :o)

Jeg er utdannet pedagog/samfunnsviter, altså en 6-årig universitetsutdanning. Men det er flere her inne som har trodd jeg har vært utdannet sykepleier, hehe. Håper på å få meg jobb som forsker (på barn og barndom) eller som veileder/konsulent... Ser du noe her?

Og ser du flere barn på meg? Har et barn på 2 år nå, men pga jobbsituasjonen min har vi utsatt prøvinga en stund. sukk...

Du er jo kjempeflink jo!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...