-Johanna- Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Vurderer å kjøpe ei Janevogn, har tilbud på den på Barnas Hus til 5000, inkl bilstol og diverse tilbehør. Noen som har erfaring med denne vogna? Synes også jeg husker å ha lest her på forumet at Jane bilstol kom veldig dårlig ut i tester. Er det noen som vet hvem som utførte disse testene, og hvilken modell som kom så dårlig ut? Vil jo ikke kjøpe en stol babyen ikke er trygg i!!
Selene Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Heisann! Jeg har denne vognen og svarte ei i går som lurte på det samme (svaret ligger øverst nå) Veldig fornøyd med vogna, den er lett og enkel å legge sammen. Veldig god å trille både på kjøpesenter og ute i naturen. Når det gjelder bilstolen så var det Matrix som kom dårlig ut i en eller anne test, ikke helt sikker på hvilken, men hvis du går inn på forbrukerportalen eller lignende sider kan det hende den ligger der. Rebel og Rebel Pro er bra stoler har jeg fått tilbakemelding om. Har ikke teste de selv, men vet om andre som har de typene og er veldig fornøyde.
Mrs. Bouquet Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Nede på denne siden http://barneutstyr.wikispaces.com/Bilstoler finner dere flere linker til tester gjort de siste årene. Etter som jeg husker har ingen Jane bilstoler skåret særlig betryggende på testene.
jippii Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 så på nrk1 da "forbrukerinsepektørene" viste testing av bilbarnestoler. På slutten av testingen fikk vi se at de testet Jane Matrix pro, og den løstnet og ble kastet framover i bilen. Sjekk denne linken "www.forbrukerportalen.no/test/bilbarneseter.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Hei Hvilken jane vogn har de på tilbud? Hvor kan jeg se tilbudet? (Kan ikke stikke innom butikken fordi jeg bor på Sørlandet...) Håper det er Jane Slalom Pro, det er den vi har lyst på :-)
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Jeg har Jane slalom pro.Heilt topp vogn.anbefales. Eneste minus er at den er ganske dyr.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Hei, det er stolen som heter Matrix som er kommet så dårlig ut i test, og det er ikke den vanlige bilstolen, men den som ser ut som en bag, men som man kan sette opp ryggen på til en stol. Den andre stolen er like bra som Maxi Cosi og HTS sin, dette kan du lese om på danske test-sider. Der har de testet dem. Jeg ønsker meg også en Jane vogn, og det er nok den vi lander på. Prøver å få en butikk på Bekkestua til å ta den inn for meg, kanskje det er noen flere som ønsker seg den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå