Gå til innhold

Sitte og lese til eksamen mens gravid..


MathildeC

Anbefalte innlegg

er ikke goey. Alt jeg vil er aa slappe av litt naa, er supertroett... Men jeg maa jo bare lese.... ogsaa alt husarbeidet jeg egentlig skulle gjort... jobber jo fulltid saa det er i helgene og kveldene jeg kan lese. Jaja, skal ikke klage, jeg er jo tross alt kjempeglad for aa ha blitt gravid! Noen andre som jobber og sliter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg jobbar heldigvis ikkje - er fulltidsstudent. All ære til deg som orkar jobbe, studere OG vere gravid samtidig - det er ganske slitsomt! Men det er skikkeleg vanskeleg å konsentrere seg om lesinga, vil helst berre sove eller om eg er vaken klarer eg ikkje tenkje på noko anna enn babyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ogsaa synes det er kjempevanskelig aa konsentrere meg!!!!! Vanligsvis sitter stoffet ganske raskt hos meg, men det er akkurat som om jeg sitter inne i en liten boble og ikke klarer aa faa noe ny kunnskap til aa trenge seg inn... alt jeg tenker paa er babyen og den neste tanken er hvor det neste maaltidet skal komme fra :-)) Gleder meg vilt til halvannen uke naar jeg er ferdig med eksamen og "bare" skal jobbe..

 

Lykke til med eksamenslesingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..

Jobber ikke jeg heller , men studerer fulltid med junior på 11 mnd. i hus. Fant ut at jeg var 5 uker på vei med nr. 2 på torsdag (ikke helt planlagt, men koselig alikevel..) og skal ha eksamen i morgen..

Kan tro jeg har hatt tankene helt andre steder enn eksamensrelatert stoff..

 

Lykke til!

 

- Sara - venter nr. 2

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...