hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Jeg som har superstabil suklus er nå helt forvirret over nå el er.. Tok nok en test i dag, og det begynner testen og vise 2 streker.. Med en samboer som er ustabil i humøret (ref tråder om depresjoner fra tidligere) må jeg jo bare kline til når jeg har muligheten. Denne helgen har vært god og vi hadde sex på fredag. Ser ut til at det blir sex i dag også.. Men hvor pokker er El når jeg trenger det som mest.. pokker ta asså!!!
♥ DAME Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Kanskje du begynte å teste for sent... Jeg hadde EL på dag 9 etter første mensdag, sååå
pandabjørn Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ja er det ikke frusterende å ikke finne EL..som du vet så fant ikke jeg el heller sist jeg prøvde og jeg prøvde 7 dager etterhverandre! kanskje jeg og du begynte å teste oss for sent ut i syklusen?? jeg har ikm til søndag og jeg vil bare ikke få besøk av tanta før om et års tid hehe.. ønsker deg lykke til videre med el testene dine.. hvor mange dager har du testa nå ??
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 27. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. november 2006 Hei Mas@nder. Ja vi er vel i samme ¨båt der. Problemet er vel at jeg stolte helt blindt på en stabil syklus, også var den plutselig ikke det alikevel. Jeg skulle hatt El på lørdag, men testet fredag, lørdag og søndag.. Hadde egentlig alle symptomer på el i går (og ingen i dag) så jeg skjønner det ikke helt.. Hadde bare 3 tester så er usikker på om jeg skal gidde å kjøpe flere.. (så igjen: der er vi også i samme båt:-)
pandabjørn Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 som du sikkert vet så tok ikke jeg flere tester enn de 7 som var i pakka, så nå går jeg bare å venter til helg da jeg skal ha ikm (søndag) håper så inderlig at ikke tanta dukker opp det hadde passet meg midt i blinken å vært gravid nå..
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 27. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2006 Husker det.. Kjøpte ikke flere el-tester i dag jeg heller, så da får det bare stå til.. Blir ikke noe sex i dag (da typen er ute på jobb og kommer sikkert ikke hjem før i natt) Tror jeg har el i dag, men kanskje det blir en runde i morgen.. Får håpe det ikke er forsent.. Krysser fingrene for deg på søndag, jeg.. Jeg har ikke IKM før neste helg igjen (hvis ikke den blir litt utsatt nå da) Begynner å bli så lei dette jaget nå, bare må bli gravide denne måneden vi:-)
pandabjørn Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 hvis jeg får tanta på besøk til helga så skal jeg begynne å teste meg lenge før det har gått 15 dager men så ser jeg at jeg er i syden når det har gått 14 dager så jeg tror jeg dropper testingen og satser på at jeg er gravid nå jeg.....opptemist jeg neeeei hihi.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå