Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Hei. Noen som har tatt sol i svangeskapet? Er det farlig for fosteret?
ks23 med William og Lucas Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Nei du det har faktisk ikke fristet meg... Men har lest at det ikke skader fosteret, det eneste du skal tenke litt på er at det ikke er bra at du blir for varm..Det er visst ikke bra.Skjønner at du kansje vil ty til litt sol nå da like føre vintern.Føler meg veldig blek selv men da ville jeg heller kansje ha tatt spraytan. Kan da heller ikke være mye behagelig og ligge inni der nå om du er kommet litt på vei.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jeg ville ikke gjort det - min JM anbefalte faktisk å la være også... Ta spray-tan istedet!
nybaby2010 Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Jeg tar sol! Men overdriver selvfølglig ikke.. Jeg ønsker bare å få litt farge før jul. Kunne selvsagt ha brukt selvbruningskrem, men jeg har dååårlig erfaring med det Har fått beskjed om at så lenge jeg ikkje blir for varm, eller ligger for lenge i solariumet, så er det absolutt ikkje farlig for fosteret. Folk reiser tross alt til syden når de går gravide! Det må da være mer skadelig.. Med tanke på heten.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Solarium er skadelig uansett om du er gravid eller ikke. Det blir anbefalt å ikke gjøre det mens man er gravid. Ser en her nevnte syden - det er ikke noe bedre det - å strutte med magen i solen - man bør forsøke å dekke til litt og være litt i skyggen. Solarium er stråler som ikke er spesielt bra for kroppen. Jeg er selv utdannet hudpleier og lært og sett mye av dette - det er IKKE bra. Nå har det kommet flere spraytan - kabinetter så man trenger ikke gjøre det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå