Gå til innhold

Desember: Bruker dere baby dyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bruker man baby dyne? Man kan vel begynne m en størrelse større nå? Han sparker av seg den lille dyna m en gang, så tenker på å bytte til en større.

He he, trodde jeg liksom skulle huske alt dette siden vi har et barn til, men utrolig hvor fort man glemmer : )) (han er jo 6 da..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gikk over til jr-dyne da vi byttet til grindseng vi.. og det begynner vel å bli ett par mnde siden!!

Skrevet

Ikke så lenge siden jeg kjøpte ny 80x100 dyne til å ha i sprinkelsengen. Den skal være der en stund til ja! Den passer fint den.

Skrevet

Vi snakka om det faktisk her i går. Even elsker nemlig dyna si og trekker den goooodt oppover ørene. Beina stikker nesten ut. SÅ det spørs om han skal få søsteren sin jr-dyne og hun få ny større dyne.

Skrevet

Hun sparker lett av babydynen (80*100) så jeg vurderer å kjøpe jr. dyne. Hun er jo iskald når hun våkner om morgenen!

Skrevet

Vi har nettopp nyttet til junior pute og junior dyne til marekattungen.

Det var deilig for ho, stor og god dyne.

Skrevet

gutten min har også fått ny dyne. det fikk han i sommer. vi kjøpte den som er to hakk over babydynen å den er vel stor...

Skrevet

tenkt på at vi og kanskje skulle bytte dyne.. kanskje han holder den på om natten da.. ikke dumt råd nei..

Skrevet

Bruker fortsatt babydynen, men tror jeg snart blir å skifte den ut med noe større. Ser jeg ikke er alene om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...