Gå til innhold

jeg fødte ei jente i natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... i drømmen, hehe.. hun ble født i uke 32, var 45 cm lang og 2200 gram. måtte ligge på sykehuset i fem uker.

drømmer så mye rart for tia ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det gjorde jeg også;) eller, jeg kom vel ikke lenger enn at jeg forsto at fødselen var i gang og kom meg avgårde på sykehuset.. så våknet jeg.. men det blir bare fler og fler av disse fødselsdrømmene nå ja merker jeg..

Skrevet

Ønskedrøm nesten? Bortsett fra at det hadde vært kjedelig med et 5 ukers sykehusopphold.

Har termin på samme dag som meg ser jeg, hvor i landet skal du føde?

Skrevet

har hatt mange fødselsdrømmer allerede.. lurer på hvordan det egentlig er;) charlotte, du kan jo ikke ha lenge igjen nå??

fisk, jeg skal føde på st.olavs, enn du?

Skrevet

Rikshospitalet.

hehe, skal hun hete Charlotte??? Det skal MIN hete nemligen.. Morsomt sammentreff ;-)

Men jeg har drømt at det kommer ut en gutt, så tør nesten ikke stole for mye på UL.

Skrevet

Så at det var en annen Charlotte ovenfor nå :-)

Skrevet

16 dager.. 16 lange dager der jeg ikke får gjøre en damn shit siden jeg har fått svangerskapsforgiftning.. "du skal bare late deg du" sa legen.. bræææææææ! jeg blir gaaaaal! men slapp heldig vis ut av sykehuset da, der var det enda kjedeligere..

Skrevet

hehe, hun skal hete victoria eller nathalie:)

svangerskapsforgiftning ja, huff, hørtes ikke noe bra ut! hvordan merket du det? bra at du er hjemme i hvertfall da!

Skrevet

jeg har også drømt at det kommer ut en gutt! hehe, han blir isåfall femi de første mnd;o)

Skrevet

har hatt høyt blodtrykk en stund, så plutselig føk det i været, og jeg fikk utslag på proteiner i urinen.. så legger en litt hodepine oppå det der, og da blir man innlakt til observasjon.. blodtrykket gikk heldig vis ned igjen, så derfor får jeg være hjemme. men herifra blir det tette kontroller på sykehuset frem til fødsel.=veldig mange timer tilbrakt på venterommet i 5 etg på kvinne og barnsenteret:/

enn du? noen plager eller er du heldig og slipper unna?:)

Skrevet

æsj da, det hørtes ikke noe særlig ut! slipper nok ikke unna helt jeg heller, har lavt bt= trøøøøøøtt, hard mage + innvendig hemor= oh joy;) og litt bekkenløsning! + spydde daglig i 3 mnd.. hehe.. men føler fremdeles at alt bare skal "bli verre". skal bli godt når det er ferdig og vi kan kose oss med baby:)

Skrevet

huff.. hørtes ikke helt fantastisk ut det der heller nei.. har allerede sakt fra til sambo at nestemann får han bære frem, jeg er ferdig!;) men han vil ikke om det hadde vært mulig en gang, alt for skummelt annsvar tydligvis, så han satser vel på at jeg ombestemmer meg når tulla kommer ut, og det gjør jeg sikkert også.. alt vondt glemt da sikkert:)

men en ting er sikkert, de som sier det er så koselig å være gravid, de lyver så det renner av dem! *så det så*

Skrevet

ja, venninna mi sier at hun er misunnelig på meg som er gravid, og at hun også vil være det igjen! hun har en baby på 7 mnd.. skjønner ikke hva de snakker om altså! eneste som er koselig er sparkene og tanken på at det vokser et lite liv inni meg. resten kunne jeg vært foruten :P

Skrevet

VI har termin på samme dag du og jeg, fikk helt vondt i magen da jeg leste at du hadde født.. godt for den lille at den kan være i magen litt til da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...