Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tar det før den slipper taket, ca...

lille jenten kom forrige fredag, og jeg er enda helt helt utslitt.. sover dålig, kanskje bare 4-5 t døgnet..

trenger andre sine erfaringer her, er helt ny, snakker vi 2 uker eller 2mnd etter fødselen?

ellers er det veldig kjekt med baby altså, men gleder meg til litt mer overskudd.. nå er det kun amming jeg har overskudd til..

takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7238121-ammet%C3%A5ke-hvor-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får jo ikke så mye søvn, så den har nok mesteparten av skylden... Jeg ble vant til ammetåken etter ca 1mnd, sov ikke mer enn før, men ble vant til det... Ammetåke har jeg enda, skriver huskeliste hvis jeg skal ha mer enn 1 ting på butikken...

Overskuddet kommer, bare sørg for å få litt frisk luft hver dag, spis nok mat og drikk MASSE vann:)

tror ikke d er noe fasit på det,merket at hos meg falt alt lettere på plass når vi kom litt i rutine og vi ble bedre kjent med den lille. prøv å sov når babyen sover og glem alt som ikke er viktig.

når d er sagt, gutten vår er 4 mnd og jeg tuster ennå,jeg! ikke trøtt men glemmer veldig mye,som å låse døra når jeg går o.l.s¨den delen av ammetåka kan vare lenge,hehe.

lykke til!

Det er nok heller mangel på søvn tenker jeg. Tar litt tid å komme seg inn i rytmen, men går seg til etter hvert skal du se. Pass på å sove litt når bebisen din sover, husvask ol kan vente!!

For min del tredde jeg inn i tåken da jeg var gravid, tåka tok meg da jeg var 3-4 mnd på vei og jeg trives godt i min lille boble! Du kommer nok inn i en godboble du også!!

Bare pass på å spise godt, drikke MASSE vann og prøve å slappe av så fort du får sjansen!! Når bebisen blir litt større sover h*n mer på natten også sikkert!!

Lykke til da!!

Hilsen tåka!

Annonse

Her varte den lenge sist gang, og denne gangen kom den to måneder før fødselen. Tror den kommer like mye av at man er så opptatt av de små nurkene som av at man er sliten av lite søvn. Mine tanker kretser i hvertfall mest rundt det lille nurket mitt, og skal jeg prøve på "seriøs tenking" går det ikke så fort;)

Jeg har hørt flere si at ammetåken varer livet ut...hehe

Litt greit å skjylde på den om man glemmer noe senere i livet :-p

Men det var nok "verst" de første 2-3 mnd....og uventet så begynte ammetåken min da jeg var 3 mnd på vei (Begynte plutselig å glemme hvordan jeg skulle gjøre helt vanlige ting jeg hadde gjort 1000 ganger før:-)

Overskuddet kom da jeg begynte å føle meg trygg i rollen som mor, og det tok 2 - 3 mnd.

lykke til videre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...