Gå til innhold

ammetåke, hvor lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

varer den,ca...

fikk min lille jente forrige lørdag og er enda helt slått ut.. noen andremed erfarign fra omrdet? snakker vi to uker eller to mnd...?

sover nesten ingenting og er skikkelig skikkelig utslått.

så dere som enda venter, slapp av så my dere kan!

ellers må jeg si, det er kjempefint med baby!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg skylder på ammetåke enda jeg da.. og jeg slutta og amme førstefødte når han var 9 mnd og nå er han 17 mnd...hehe..

Men jeg var ille de første 4 mnd.... ble litt bedre og bedre etterhvert...

Skrevet

Dytter..... kan flere som har født før svare på dette? Er veldig interessert i å vite det da jeg vurderer å fortsette å studere litt rett etter fødsel.

Skrevet

Tror nok du må ha den ei stund til ja:o) Den går bare over til å være mammatåke:o) Jeg er like surrete enda jeg, men kanskje på en litt annen måte. Jeg husker ting 2 sekunder etter at folk har sagt noe til meg nå da, men har blitt litt distre, så jeg kaller det bare mammatåke jeg:o)

Skrevet

I begynnelsen var tåka verst.. Den varte i et par måneder. Så gikk den over til å bli litt annerledes. Jeg klarte ikke å følge med i en samtale slik som før, datt litt ut og ble ukonsentrert. Egentlig gikk det vel aldri over.... Det er nå 3 1/2 år siden jeg sluttet å amme....

Skrevet

Hos meg tok det noen måneder med denne verste ammetåka ja. Etterpå gikk det over til mer generell "mammatåke" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...