Gå til innhold

Plages med hodepine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Au au au hode mitt.

Har si innmarig vondt i hodet,våkenet i natt at hodet dunket og hadde så vondt.Tok meg to paracet og la meg igjen.Våkenet i 11tiden og fortsatt vondt i hodet...prøvde og sove litt etter det men hodepinen går ikke bort.Vil ikke være den som tar den som tar mye paracet eller..er ikke helt for og ta tableter.

Har nesten aldri hatt vondt i hodet får nå etter jeg ble gravid.Men no...nesten konstant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det sånn i 2,5 uker. Våknet mye om natten med dundrende hodepine... Legen fant ingenting galt med meg. Drikk mye vann og hvil deg. Ta en paracet hvis det er for ille! Det går nok over skal du se :)

God bedring!

Skrevet

skjønner deg veldig godt...hadde migrene her om dagen å legen sa jeg ikke fikk ta medisinen min...var et helvette...

jeg anbefaler paracet og søvn når det holder på som verst....og kaldt rom...god bedring!!!

Skrevet

I en periode (uke 14-17) hadde jeg vondt i hodet så og si hver eneste dag. En dag var det så ille at jeg måtte ta to panodil zapp, men jeg tror greia er at man må drikke nok. Jeg er dritdårlig på å drikke, så jeg prøver å ha noe vann/vannflaske stående ved siden av meg + at jeg spiser en del mandiser... er jo vann i det!

Skrevet

Jeg har det ikke like fælt som deg, men også jeg plages av hodepine til tider... Er ikke noe koselig,akkurat... Jeg tar kun medisin når jeg må, og tar Paracet når hodepinen blir for ille. Det skal jo, ifølge pakningsvedlegget, ikke ha noen ugunstig innvirkning på beibien. Og så lenge du har det bra, har nok beibien det også. :) Ellers henger jeg meg på tipsene om å drikke godt, og slappe godt av når det står på som verst. :)) God bedring!!

Skrevet

Jeg hadde det også sånn for 2 uker siden. Jeg jobbet 100%, og da sa legen at jeg skulle redusere til 50%, og jeg fikk fysioterapi på nakken. Etter det har jeg faktisk ikke hatt vondt i hodet.

Skrevet

Mener legen at du skal tilbake i 100 % jobb igjen, nå da?

Skrevet

Hei

Jeg er gravid med nummer to og har oppdaget at jeg er avhengig av å drikke minst en kopp kaffe daglig for å holde hodepinen i sjakk. Prøvde å kutte ut kaffe i svangerskap 1 og fikk hodepine i løpet av kort tid. Det samme skjedde meg nå med nummer 2. Tenk gjennom om du har endret spise/ drikkevaner.

Skrevet

jeg har vært plaget med hodepine kjempe lenge, 2-3 mnd, helt grusomt, ubeskrivelig vondt i hodet, så jeg har tatt en del paracet, på det verste gikk jeg med solbriller inne, men lå for det meste, må er jeg i uke23 og så godt som kvitt det, takk og pris....

Skrevet

Jeg plages også mye med hodepine og tidvis migrene. Har virkelig hatt lyst til å kyle ned noen migrenetabletter i desperasjon av og til, men har ikke gjort det da..

Det som av og til hjelper hos meg er faktisk cola! Jeg er egentlig ikke veldig glad i det da, eller brus generelt, men såfremt en halvliter cola hjelper så drikker jeg virkelig det. Vet også om et par andre som blir hjulpet av dette! :)

Skrevet

hei. du burde prøve akupunktur det er virkelig å anbefale. gjør det en gang i uka jeg, å har nesten ikke vondt lenger

Skrevet

Det er vanlig å få hodepine i svangerskapet og det skyldes som regel endringer i blodtrykket. Da kan det hjelpe å drikke, ta det rolig, eller ta smertestillende.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...