Gå til innhold

Babyen min har fått rabies!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer skumm ut av munnen hans. Han sitter på pappaens fang og ser ut som den nye gakk figuren til lano.....skal de være sånn...babyene altså (7 uker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva?? Skum??????

Hmmm...det er litt gulp da??

Skrevet

jepp, massevis av bobblespytt....hvorfor gjør han sånn? HVa er vitsen. Desutten er han plutselig så full av luft at han nesten letter.

Skrevet

Jenta mi har også massa skum, men det er mere, tja hva skal man kalle det, spyttskum?? Men det er kanskje en annen type skum som kommer fra gutten di?

Frøkna mi er foresten 3 1/2 mnd gammel, og har vel holdt på slik i ca 1 mnd.

Skrevet

Da har i så fall snuppa her rabies også;)

Skrevet

da er det rabies her og, begynner av og til å lure på om det er såpe i melken hennes!

sugler spesielt mye når hun sitter..

en vennine fikk høre at de suglet fordi tennene var i bevegelse under tannkjøttet, mens min HS sa at det var fordi de ikkje hadde helt kontroll på tungen, st de ikkje kan svelge de ..

Skrevet

Du må slutte å fore ham med Zalo, vettu!

Neia, er slik spyttskum på poden her også...

;-)

Skrevet

Da tror jeg det er mange rabies babyer rundt om kring...hehe

Kan starte en egen rabies for baby klubb :) Gutten min er med i den gjengen hvertfall :)

Skrevet

takker expat

men nå har jeg definitivt masse formelk....faktisk så lurer jeg på om min hunger etter pakistansk mat og dilla på havregrøt har økt melken til unormale høyder....herman virker usedvanlig fornøyd, og har plutselig fått problemer med å få i seg begge puppene. I tillegg har jeg ekstrem spreng etter bare 2 timer mellom puppingen...må t.o.m pumpe litt etter amming noen ganger for å lette trykket.

Vektøkning er fortsatt ca 300g i uken, og tissebleiene er oppe i mellom 1-2 dl hver 3 time.

Skrevet

Vesla her har også rabies! Godt vi ikke er aleine! Hehe...

Som Dodge har nevnt må tennene trekkes! I tilleg må puppen din steriliseres for evig og du må desinfiseres innvendig med rødvin! Heeeeeeeeelt sant asså!

Dersom ikke rødvin holdeer anbefales sterkere saker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...