Gjest Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Det kommer skumm ut av munnen hans. Han sitter på pappaens fang og ser ut som den nye gakk figuren til lano.....skal de være sånn...babyene altså (7 uker)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hva?? Skum?????? Hmmm...det er litt gulp da??
Gjest Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 jepp, massevis av bobblespytt....hvorfor gjør han sånn? HVa er vitsen. Desutten er han plutselig så full av luft at han nesten letter.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jenta mi har også massa skum, men det er mere, tja hva skal man kalle det, spyttskum?? Men det er kanskje en annen type skum som kommer fra gutten di? Frøkna mi er foresten 3 1/2 mnd gammel, og har vel holdt på slik i ca 1 mnd.
Murmeline Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Da har i så fall snuppa her rabies også
akt80 & Sara Emilie Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 da er det rabies her og, begynner av og til å lure på om det er såpe i melken hennes! sugler spesielt mye når hun sitter.. en vennine fikk høre at de suglet fordi tennene var i bevegelse under tannkjøttet, mens min HS sa at det var fordi de ikkje hadde helt kontroll på tungen, st de ikkje kan svelge de ..
simbamamma Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Du må slutte å fore ham med Zalo, vettu! Neia, er slik spyttskum på poden her også... ;-)
Expat Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Heia Fertila! Siden jeg fant deg her: Les denne, siste delen. http://www.breastfeeding.asn.au/bfinfo/lactose.html Fra det vi har snakket om før.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Da tror jeg det er mange rabies babyer rundt om kring...hehe Kan starte en egen rabies for baby klubb Gutten min er med i den gjengen hvertfall
Gjest Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 takker expat men nå har jeg definitivt masse formelk....faktisk så lurer jeg på om min hunger etter pakistansk mat og dilla på havregrøt har økt melken til unormale høyder....herman virker usedvanlig fornøyd, og har plutselig fått problemer med å få i seg begge puppene. I tillegg har jeg ekstrem spreng etter bare 2 timer mellom puppingen...må t.o.m pumpe litt etter amming noen ganger for å lette trykket. Vektøkning er fortsatt ca 300g i uken, og tissebleiene er oppe i mellom 1-2 dl hver 3 time.
Gjest Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Vesla her har også rabies! Godt vi ikke er aleine! Hehe... Som Dodge har nevnt må tennene trekkes! I tilleg må puppen din steriliseres for evig og du må desinfiseres innvendig med rødvin! Heeeeeeeeelt sant asså! Dersom ikke rødvin holdeer anbefales sterkere saker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå