Klippskare Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 hei, lilletulla mi spiser som en hest synes jeg.. hun spiser mellom 140-150ml mme hver 3-4 time..! hun er 3 uker imorgen, og har spist så her mye siden hun var ca 1 å en halv uke.. er ikke det litt mye for en liten mage? kan hun få førr mye at magen kan få problemer? hilsen oss=)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Hun skal få så mye mme hun vil ha. Dette regulerer babyen selv. Mm som mme. Når det er fullt, renner det over. Fint at du har en god rytme og at det går i hvert fall 3 timer i mellom. Babyer kan ikke overspise. Dette kan du ta helt med ro. Har selv pratet med en barnelege pga jeg var bekymret for nettopp dette....
♡ A & E ♡ Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 tror som anonym sier at d regulerer de selv men vet jo at de kan spise litt for mye og få litt vondt i magen sin. vi har en som er superglupsk så ofte tar vi en rap under måltid for å få litt pause mellom spisingen.
Klippskare Skrevet 26. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2006 ok, Tusen takk for svar=) da kan jeg gi henne med god samvittighet da..=D
Niva Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Min lille tulle spiste også mye mme de første ukene. Men etterhvert spiste hun noe mindre. Men de vokser jo også veldig mye den første tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå