Gå til innhold

Uff...Ser ut til å bli et sytelegg fra meg nå...igjen...=o(

Anbefalte innlegg

Vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre nå...

Prøvde meg på sambo igår...sex ja, hihi...

Men nei, det gikk ikke... Hva skal jeg gjør... Ba han skaffe kondomer da jeg sluttet på pilla, og det har han ikke gjort....Som jeg egentlig visste...

Nå er jeg så lei meg, vet ikke hva jeg skal gjøre... Det er faktisk over 1 mnd siden sist vi koste oss...Ja, helt sant... Vi er ikke like aktive som før... Før vi fikk sønnen vår... Etter at vi fikk han så har det bare gått nedover...(vet litt mye å fortelle....)

Har kjøpt kondomer til julekalenderen hans...(må visst hjelpe litt) Tror ikke han tør å kjøpe selv... Men det er for å vise at jeg respekterer hans vilje... Ikke det han repekterer mine...Noe han ikke gjør....

Får helt noia av han noen ganger.... Han bare tar og tar gir ikke tilbake...=o(

Uff ble bare negativt dette... jaja... Så nå komemr jeg til å være sur og deppa mot han hele tiden....

Så noen som kan hjelpe meg???

Klem

Fortsetter under...

huff da.....

det må være så kjedelig å ikke være enige når det gjelder

sånne ting!

jeg måtte mase ca 6 mnd før gubben her gikk med på å

starte prøvingen.

men grunnen til at han ville vente var at vi skulle gifte oss

og han trodde det skulle klaffe med en gang.synes det var greit

å bli ferdig med bryllupet først.

det jeg ikke skjønner med han din er at han ser skolegangen din

som det store hinderet.

du er hvertfall ikke ferdig å studere før om 6,5 år,og hvis man da

vil ha mer enn èn til da.......

kommer jo til å ha småunger resten av livet dere da....hehe.

neida,men vet ikke hva jeg skal si jeg.

er vel bare å fortsette å vende han til tanken på en liten til...

*sender-en-kjempe-stor-sympati-klem* :- /

Uff, det er ingen morsom situasjon... Stakkars.. Uannsett; En ting er at han ikke vil ha barn akkurat nå.. Men SEX?? Alle forhold må jo ha litt kos innimellom!! Syntes du skal legge det frem for han..

Kan det være at han kanskje ikke er like gla i sex m kondom? Mange gutter som er litt sånn da.. Da må dere jo bli enige om en alternativ løsning.. Uff, vet ikke helt jeg.. Går kanskje litt for dypt inn i ditt privatliv nå.. Ler..

Samboeren min er faktisk også litt av samme sorten.. Han trenger ikke sex så ofte, men når han er klar er det ingenting som stopper han liksom.. Det som er dumt er at jeg ofte blir m når han viser "innteresse" selv om jeg feks er trøtt, sover, opptatt osv.. Men når vi snur situasjonen og jeg er klar, mens han er sliten kan jeg godt få en kald rygg som svar.. Frustrerende..

Kjære du!!

Vet ikke om eg har så mye råd altså, ikke annet enn å gi han mer tid..

Men, det er jo selvfølgelig ikke lett for deg!!

Er det skolegangen "bare" som gjør at han vil vente?? I såfall er jo ikke tre år nok.. som du har nevnt før.

Men, tror du er inne på rett spor.. respekt er viktig! Men, han må jo også bidra ja...

Men, prøv å ikke være sur og vrang.. synes ikke det er det som pleier å få mannfolkene til å ombestemme seg... hehe. Men, å være lei seg er lov.. det er verre for de å føle at de er skyld i det tror eg!

*kosemoseoverdose* til deg.

Ønsker deg lykke til! Håper dere får det bedre fremover.. det er jo så koselig tid vi går i møte nå!!

Stå på og stå sammen!!

Klemklem!

Huff. Her i gården er det nesten motsatt. Han vil ha sex oftere enn meg (jeg trenger ærlig talt nesten ikke å ha sex, så lenge vi har nærhet og kos) og det var han som pusha på for å sette i gang med nummer to... Nå var/er ikke jeg like ille som din sambo er da...

Hva med å kjøpe inn noen pakker kondomer (ulike typer) Gi dem til ham og si at du ikke vil at de skal være til hinder for ham men et springbrett for å ha sex litt oftere. Hovedårsaken til at du slutta på pilla var ikke for å "lure" ham til å gjøre deg gravid, men.. (du hadde vel en grunn så vidt jeg husker)

Kan du ikke love ham at du IKKE skal mase på baby mere( han må komme med forslaget nå), men at du gjerne vil ha sex med ham alikevel?? At kondom er det beste for deg akkurat nå... Du kan kanskje også tilby ham å sette ham inn i din syklus og "lære" ham de "sikre" periodene som dere kan ha sex uten kondom.....Og hvis han tror du lurer ham, introdusere ham for BIM så kan han lete og eventuellt spørre selv. Eventuellt vise ham andre sider å få bekreftet ting på. Han skjønner jo selv at ingen dag er 100% sikker i så måte, men iallefall sikrere....

Vet ikke om dette er aktuellt da, men uten noe press får han kanskje tid til å tenke på hva han EGENTLIG vil,-og kanskje er det et barn til ganske snart. Kanskje går det opp for ham at det fort tar både ett og to år før barnet faktisk kommer til verden,- i forhold til søskentetthet tenker jeg på.... Jeg tror, som flere har sagt, at masing er noe av det verste man kan komme med. Da setter man seg bare i forsvarsposisjon nemmelig ......

Lykke til i allefall

for å si det sånn jeg veit veldig godt hvordan du har det. jeg har slitt med å få med min mann på nr.2 og da vi endelig blie det så mistet jeg...(uke 13) så var det på an igjen men da ville ikke han igjen....

og det med sex er veldig typisk: når mannen vil så er det mas mas og jeg blir til slutt med selv om jeg er trett, o g omvendt så er det bare ei iskald skulder....

det er så irriterende at de ikke skjønner hvor viktig det er med søsken!alle siser det! man trenger noen etter at foreldrene er slutta å vere de viktigste, dessuten trenger en noen i oppveksten,

og: om argumentete er studiesituasjon vil jeg si at studietiden er den beste i forhold til å være mamma, da kan en ah fleksible dager og mange fine ordninger:) og dere har jo ett barn fra før???? 1-2-3???

menn er problematiske av og til altså, og så er de så urokkelige og bastante når de har bestemt seg(helt til vi lurere og lirker og sjarmerer de utane at de helt veit det....)

lykke til, all min sympati til deg!

Annonse

Oj... Dette kommer til å bli langt=o)

Synes det er dumt at han vil vente til jeg er ferdig med skolengangen min, ja... Har forklart han flere ganger at det finnes opplegg for meg som student, og vi faktisk får bedre råd når vi får barn nå enn senere....(vi sliter litt nå)

For jeg kunne tenke meg 3-4 barn og hvis jeg venter nå, uff, så blir det to tette senere og mer "hastverk"... for da ville jeg ha fylt 30...Ikke at det er så farlig....Kunne tenke meg 3 år (eller blir 4 nå da) i mellom og en attpåklatt da...Men det er jo meg...

Når det gjelder kondom så har jeg sagt, før vi fikk gutten, at jeg ikke vil ha sex med, for blir så innmari sår og øm.... Mer enn normalt...Hehehe=o)

Nå har jeg faktisk kjøpt kondomer til han til jule kalender, en sånn mix pk..hehehe...Vet jo ikke hvilket han har brukt før...=o) Vi har aldri bruk kondom de 6 årene vi har vært sammen...

Lisa24, bergen: Vi har en stor liten gutt på 3 år.... Trodde det ikke var så vanskelig med å overtale han... Hadde jeg visst det så hadde jeg nok startet overtalingen tidligere...Trist at dere mistet...*klemme deg*=o)

abcd123: Nei, jeg sluttet på pilla fordi jeg var syk og når jeg kastet opp så var det jo ikke noe funksjon med de heller... Hadde også sagt i fra at kom til å slutte over nyttår, men fant ut at det var like greit å gjøre det nå...=o) Jeg sa jo fra til han nå og da=o)

Og når det gjelder sex, hvis han er klar så må jeg også være det, men om det er motsatt, nei da er han så sliten og orker ikke... Typisk... Og det er alltid jeg som kommer med litt små hint at nå er det på tide igjen...

Fått med meg alt nå, eller??? =o)

Vel, hverfall det jeg kommer på nå....

Klem til dere som tok tid til å hjelpe meg=o)

*klemmeklemmeklemmeklemme* =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...