Gå til innhold

noen som har vært borti dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanskelig å forklare, men skal prøve så godt jeg kan.. har ikke den utpregede gravid magen ennå, men det synes godt at jeg er gravid :D

er 17+2

de siste uka har magen vært i helspenn om morgenen.. den gigantiske kulen.. det er sånn når jeg våkner, helt til jeg reiser meg opp..

virker nesten som gullet mitt snur seg mæd rævva i været om natten. men legger seg tilbake når jeg beveger meg.. så når jeg står opp har jeg ikke "magen" lenger, på samme måte som jeghar når jeg våkner.. merkelig det der..

noen som har vært borti detta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært helt borti det men om kveldene har jeg mye større mage enn på dagene og morgenen.Jeg er 18+2i dag og man ser jo godt at jeg er gravid.

Skrevet

hmm. synes det er litt rart.. :P men erker jo og at magen blir hardere for hver dag, og at fettet blir strammere om du skjønner.. men er litt morsomt våkne med giga kul om morran :P

Skrevet

hehe forstår.Veldig artig og se forskjell på magen ja.Er vel ikke lenge får den blir stor og hard helle dagen nå.

Skrevet

nei håper ikke det.. vil ha ordenltig mage snart.. . selvom det synes godt, så er den likosm ikke ordentlig :P

Skrevet

forstår synes selv at magen min henger alt for my...ligger liksom langt ned..vil ha den litt opp jeg.

Skrevet

hehe.. jepp, skjønner den.. men magen min kommer bare mer og mer opp.. men blir så sakte stram:P

Skrevet

Høres nesten ut som du våkner med kynnere...da blir magen hard som en ball.

Skrevet

mrkelig.. for har hatt en el kynnere, og dete r ubehagelig.. men det er det ikke når jeg våkner :)

Skrevet

Ja, det høres ut som kynnere... De slipper når man skifter stilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...