Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Skal på handletur i morgen i et kjøpesenter.Vi blir vekke en stund,så jeg lurer på hvordan det blir å få bebien vår på 6 1/2 mnd til å sove.Får dere bebien til å sove på et kjøpesenter?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Her går vi tur til kjøpesenteret nesten hverdag.. ca 30 min til og etpar timer i kjøpesenteret og 30min tilbake.. fin tur har jeg funnet ut.. Tassen sovner når han er trøtt... Så tar jeg han opp hvis han blir lei.. ellers så ligger han der å hører på mange lyder og koser seg.. min er snart 6mndr nå... men han har vært vant til det sida han var et par uker... Babyer sovner vel når de er trøtte er min erfaring hvertfall.. og blir ekstra døsig når dem er på trille tur i vogna.. etter å ha set seglitt rundt først... Ikke noe problem her hvertfall!
Sigyn Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jeg bærer gutten min (i sjal eller sele - bruker ikke vogn i det hele tatt), og han er derfor våken når han vil og sover når han vil, uten at jeg trenger å styre for mye med det. Det gjelder om jeg er hjemme, ute eller i butikken. Anbefales!
Gjest Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Nei jenten min våkner når vi kommer inn... Kanskje hvis hun nettopp har sovnet og jeg løter henne fra bilen og over i vognen.. Men jeg går heller aldri på kjøpesenter da.
Englefjas Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jeg hadde med jenta mi på 3,5 mnd på kjøpesenter i går, og hun ble litt engstelig av alle lydene og hadde vanskeligheter med å finne roen. Men det er jo noe de må bli vant til. Livet er ikke bare bjørkesus og fuglekvitter.
Sina73 Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Min er også 6 1/2 mnd. Han sovner hvis han blir trøtt nok men våkner lett pga lyder der. Han er generelt ikke glad i å sove i vogna. Jeg tar han opp og koser litt innimellom hvis jeg er der lenge. Ellers virker det som om han synes det er stas å følge med på alle menneskene og alle lydene.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Til den andre anonyme: Er du virkelig på kjøpesenter 2 timer hver dag???!!! Hva slags oppdragelse er det? Hvorfor ikke heller gå en ekstra tur, så ungen blir glad i frisk luft? Ikke rart kjøpesenterene er proppfulle av unger/ungdommer til en hver tid, når de får det inn med morsmelka. Nei, stakkars ungen din, det må jeg bare si! :-( Og ikke minst deg som ikke klarer å finne på noe annet å gjøre...
Zupermam Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Åh herregud, hold den moralske smella di! Oppdragelse og oppdragelse, tror ikke du kan måle god eller dårlig oppdragelse utifra om mor triller en baby på et kjøpesenter eller ute i skogen. Hovedsaken er vel å være ute! Tiden da knøttet setter pris på tur i skogen kommer nok, ta det med ro.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Emma våkner også stort sett når vi går inn på kjøpesenteret - selv om hun sover godt. Er noe med lydene når man kommer utenifra og inn, føler jeg. Har vært en dag på kjøpesenter, og hun sovnet da til slutt veldig godt etter en del sjau =) Liker bedre å være ute, jenta mi =)
Molait Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Hender det blir for mye uro og inntrykk til at han finner roen. Veldig greit å ta en tur opp på ammerommet (finnes på de fleste senter. Få en sup og litt roligere der. Legge ham i vogna og da sovner han som regel. Nå er min vant til å sove i vogna på dagtid. Tror det er en fordel. Blir alt panisk og hylskrik så er det vel bare å dra hjem? Evt. dele opp handleturen over to ganger? Synes også det virka litt mye med 2 timer på senter hver dag. Hva finner du på der da?? Greit nok om man møter venner og luncher e.l. men er da begrenset hvor lenge det er moro å vindusshoppe i de samme butikkene? Jaja, synes nå uansett det har lite med barneoppdragelse å gjøre. Så lenge dere koser dere begge to:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Her er det jo mange som triller til kjøpesenteret å så ikke du det du da.Og selvom de triller på kjøpesenteret betyr ikke det at ungen ikke er ute.Og ja den dagen som ungen skal i skogen den kommer.Noen som er så patetiske å blander seg oppi andre..åå stakkars unge.Fy f**n er det mulig.skaff deg ett liv sier jeg bare.Ikke lev på å klage på alle andre sitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå