martine68 Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Aner jeg at du sitter der med svakt positiv test? Det var ikke måte på hvor du skulle gjemme den infoen langt nede i tempe-tråden din :-) Håper dette betyr at testen blir sterkere og sterkere for hver gang du tester. Krysser fingrene for at tanta holder seg unna og spiren fester seg. Venter litt med den store gratulasjonsklemmen siden det er så tidig, men håper jeg kan gi deg den om noen få dager :-) Lykke til!
skifer Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Tusen takk Martine:) Nytter ikke å skjule ting her nei he he. Ja jeg har testet positivt i dag,litt svak,men tykk og blå som den skal være. Jeg har jo mistet så mange ganger så jeg er litt avventende foreløpig, forstår det liksom ikke helt. Føles snodig,har vært og kikket på testen flere ganger i dag bare for å forsikre meg at jeg ikke drømmer,og den er like positiv enda så det er nok virkelig. Om jeg klarer å komme meg blødningsfri gjennom denne uka så skal jeg virkelig juble,foreløpig blir det mer en hvisken,litt overskygget av slemme nerver. klem
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Så flott - gratulere! Testet du på IKM-dagen eller før?
optimist.. Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Kjære deg,skifer:))) Så utrolig glad på dine vegne og drister meg til et forsiktig Gratulerer:)) Denne gangen går det bra og spira SKAL holde seg der i 9 mnd:)) Kjempeklem fra
gull-ønske Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Har fulgt med på tempinga di (prøver å lære litt). Er glad på dine vegne og sender deg store lykkeønskninger om at alt må gå bra denne gangen. Vet hvordan du har det og feller noen glad-tårer for deg! Klem til deg og spiren fra
bente69;) Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Så hyggelig skifer:)) Håper av hele mitt hjerte at dette er gangen alt skal gå bra:)))) Tvi tvi - G R A T U L E R E R!!!!!!!! Klem fra
Ninni36 Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Så spennende skifer, og sikkert litt skremmende. Ønsker av hele mitt hjerte at det skal gå din vei denne gangen, det har du virkelig fortjent. Sender over en gratulasjonsklem, og håper jeg snart ser deg på gravid i moden alder eller trimestersidene. Har ligget lavt i terrenget selv også, og gjør det ennå. En bli avventende, og tør ikke glede seg helt før en liksom er sikker. (Noe en ikke blir før en har vidunderet i armene da men...) For min del har det vært viktig med jevnlige UL, så jeg håper du har en lege som gir det god oppfølging også. Denne gangen må det bare gå bra for deg. Tvi, tvi!! Masse positive "vibber" sendes over!!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Så koselig Skifer, krysser jeg fingrene alt jeg kan for deg. Blir spennende dager nå. jeg har IKM i løpet av uka også... Hadde vært koselig å slå følge med deg, samtidig som jeg er vedlig nervøs for akkurat det... Sender deg mine aller beste "gå bra" vibber og gode tanker. Klem og lykke til...
skifer Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Tusen takk . Her er ingen spor av noe tante her. kanskje kanskje blir det baby i august. Takk for alle gode tanker og vibber,om slikt hjelper ligger jeg jo veldig godt an.. masse klemmer,og lykke til alle sammen.
Beth Skrevet 29. november 2006 #10 Skrevet 29. november 2006 Næh! Er du gravid?! Så bra, skifer! Håper den sit denne gongen. mvh
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 Gode nyheter skifer! Gleder meg med deg! Klem fra
~Vimsemor~ Skrevet 29. november 2006 #12 Skrevet 29. november 2006 Det var knallgøy! Gratulerer. Håper det er smittsomt det du har fått!! Litt sånn magevirusaktig. Lykke til! Varme hilsner fra
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 30. november 2006 #13 Skrevet 30. november 2006 Jeg stiller meg i kø - GRATULERER!!!! Jeg så det på IKM listen, men turde ikke mase ettersom du ikke hadde skrevet noen andre innlegg. HURRA og LYKKE til. Jeg skjønner du går stille i dørene, men jeg håper å følge etter deg over i sofaen til de modne gravide på julaften! Har vært pessimist så lenge nå, at nå må positivismen prøves denne pp'en! Og det håper jeg gjelder deg også :-) Stor klem fra
Agne Skrevet 2. desember 2006 #14 Skrevet 2. desember 2006 Jeg blir impomert over deg skifer, like positiv som alltid du... Gratulerer så mye og ja, augustbaby det får du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå