Sigbeth Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Må bare skryte litt: min sønn er 3,5mnd og har allerede fått den første tanna - den dukket opp og var synlig igår, men vi har kjent den i flere dager. Samme dag, altså i går, klarte han for første gang å rulle fra rygg til mage. Nå synes han det er så morsomt at han gjør det hele tiden..... Han griper målbevisst etter ting, og holder hodet oppe i sittestilling i korte stunder av gangen. Andre 3,5 mnd som er tidlig ute?
Englefjas Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Har lurt på om det er tenner på gang snart her også. Hun sikler fælt, og tygger på hendene sine konstant. Men det er ikke så lett å få sett inn i munnen på henne. Hun er også 3,5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Hva mener du med "holde hodet oppe i sittestilling"? At babyen klarer å holde hodet oppe når den sitter? Min tass klarte å holde hodet helt selv da han var 2,5mndr.. og holdt hodet oppe fra han var født... Men Grattis med tann og rulling! Så gøy !!! Er da så skjønne disse småtassene da!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Gutten min begynte å få tenner da han var 2 mnd. de hadde kommet helt opp begge nede før han fylte 5 mnd. Nå har fortennene oppe kommet ut. Ganske tidlig ute ja! Ganske slitsomt egentlig, føler ikke jeg har fått noen pause i utviklingen. Han er 6 mnd og kryper fort rundt på gulvet. Syns man skal få skryte så mye man vil her, selv om mange hater det.. for det er ikke bare bare å ha en som utvikler seg raskt syns jeg. Har ikke fått ro på 6 mnd og ser fram imot litt roligere tider..
Sigbeth Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2006 holde hodet oppe når han sitter ja. Litt dårlig språk fra min side. men bare kort tid av gangen. Se rnesten ut som om han prøver å ta sats og reise seg...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå